Leeft Trancecore nog?

Origineel geplaatst door j0ris
Ja! Dat was 't! :) Hoezo?

Daar heb ik nog gedraaid.....heb het zand nu nog in mn schoenen zitten... :D

Origineel geplaatst door dione
hahaha.....ze hadden meteen maar de cd naar mijn track genoemd....dat was trouwens 1 van de eerste releases van mij...

Als ik het mag vragen, was toen der tijd flink bezig met FT2, waar dat nummer mee gemaakt is? ;) Hardware? Software? Denk geen software trouwens... ben benieuwd!

Vind die CD trouwens echt vet! Lekker snel en geen ritititiieuw te bekennen!

Daar heb ik nog gedraaid.....heb het zand nu nog in mn schoenen zitten... :D

:D Ook echt in die tent? Je kon er niet echt hakken door al dat zand, een beetje ronddraven ging nog wel.

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Als ik het mag vragen, was toen der tijd flink bezig met FT2, waar dat nummer mee gemaakt is? ;) Hardware? Software? Denk geen software trouwens... ben benieuwd!

Gemaakt met een Atari ST met Cubase,Roland U-220 en twee Roland MKS-100 samplers met bij elkaar een sample tijd van 8 seconden...afgemixt op een klein Behringer mixertje,met een Alesis Midiverb (zo'n hele oude) als enige fx...

Origineel geplaatst door j0ris
:D Ook echt in die tent? Je kon er niet echt hakken door al dat zand, een beetje ronddraven ging nog wel.

Ik draaide toen in de vip-tent geloof ik....was meer een kraampje...ik weet nog wel dat Nederland toen moest voetballen,was te zien op een scherm in een grote tent...was lachen...

Ik draaide toen in de vip-tent geloof ik....was meer een kraampje...ik weet nog wel dat Nederland toen moest voetballen,was te zien op een scherm in een grote tent...was lachen...

dat was trouwens ook goed te horen op 1 van de mysteryland cds ..... weet zo gauw niet welke ...
maar tijdens sommige momenten werd er HOLLAND HOLLAND gezongen (mja meer geroepen)
op de maat van de muziek ..
klonk best cool om dat terug te horen op de cd

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
dat was trouwens ook goed te horen op 1 van de mysteryland cds ..... weet zo gauw niet welke ...
maar tijdens sommige momenten werd er HOLLAND HOLLAND gezongen (mja meer geroepen)
op de maat van de muziek ..

yep....daar is dat toen begonnen...;)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE

CD van Bussloo toevallig? Met die lekkere tunnel of terror...man o man wat was dat bruut zeg... pfff.. helemaal goed! Behalve die zon 's ochtends, die bagger vond ik niet erg. Ben nog vorlijk zonder schoenen gaan huppelen daar in de bagger. Schoenen werden vastgezogen. Maarja dat is dus de Mysteryland van 1997.. 1 jaar na de maasvlakte.

En op die CD hoor je dat in ieder geval! Krijg nog kippevel als ik Three Steps Ahead hoor schreeuwen! Met die bizarre stem...:okdan:

Back