tatoeages

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: tatoeages

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Wie heeft er hier allemaal een tatoeage? En is het synthesizer gerelateerd?

Ik denk er over om er een te nemen. Waarschijnlijk wordt het de roos die op het 'Violator' album staat van DM.

God wat heb ik lang nagedacht om die roos van Violator ook te nemen..... blijft toch het ultieme DM teken......

Weet het nog steeds niet zeker....

CP

...ik ken ook via via een jongen die Vans schoenen op z'n voeten heeft laten tatoueeren.
vantevoren ff vans gebeld en gevraagd "wat krijg ik van jullie als ik dat doe? 's gratis promotie voor jullie..."
resultaat: z'n leven lang gratis Vans schoenen.
echt waar!!

bij mij staat er endorphins in t fonetisch japans op mn linkerarm. oa. besloten te doen toen ik voor mezelf duidelijk had dat muziek echt een erg belangrijk deel van mn leven was geworden.

Op mijn linkerboven arm (zie de ietwat bewerkte pic).

fnx_pic3.jpg

Volgende maand laat ik een armpiece zetten die net onder de mouw van een t-shirt verborgen blijft en een stuk van mijn schouder in beslag neemt.

2 sessies van elk ongeveer 4 uur.
Dat wordt pijn lijden. :duivels:

R.

Deze staat op m'n schouderblad, synth related genoeg?

Aciiiiiiiiiied!!!

Attachments

• smile.jpg
    smile.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 68
Origineel geplaatst door Bas
Deze staat op m'n schouderblad, synth related genoeg?

Aciiiiiiiiiied!!!

Mwwwaaaahhhh........kan er mee door.......;)

Nee erg vet! De tekenstijl komt me bekend voor trouwens.

Minimale stijl! mocht niet te fijntjes worden, dus alles zoveel mogelijk weggelaten en lijntjes verdikt enzo. maar wil al heel lang weer 1tje dr bij maar die moet ik nog aanpassen/ontwerpen.

vriend van me heeft een testbeeld op z'n enkel en een waslabeltje in z'n nek, bijschriftje= 100% human

Zelf getekend?

Deed me een beetje denken aan het Eindhoven Rockcity logol nl.

...ik loop ALTIJD met m'n ontblote bovenlijf door de binnenstad van eindhoven ;)

't synthje is wel geinspireerd door 'n label van 'n 3-dubbellaar-LP van Octagon man.

Origineel geplaatst door bikkel
Zelf getekend?

Deed me een beetje denken aan het Eindhoven Rockcity logol nl.

:confused: yep, hij's ook geel met zwart :confused:

Attachments

• rockcitylogo.jpg
    rockcitylogo.jpg
    10,3 KB · Bekeken: 71
hmm streepjescodes op je arm is ook wel een beetje te veel gedaan ik ken hele volkstammen die de streepjes code van hun favoriete bier merk op hun arm hebben.

Work in Progress

Work in Progress

Dit is de reden waarom ik afgelopen vrijdag niet bij het optreden van Sendex kon zijn:

fnx_tattoo_outlines.jpg

Bijna 4 uur bezig geweest om de outlines erop te krijgen.
Over 3 a 4 weken wordt, waar nodig, de boel opgevuld.

Yummie! Weer 4 uur pijn lijden 8P

R.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back