tatoeages

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Work in Progress

Re: Work in Progress

Origineel geplaatst door funxiun
Dit is de reden waarom ik afgelopen vrijdag niet bij het optreden van Sendex kon zijn:
/B]

nauw voorruit Funxiun, voor deze keer vergeef ik je, maar volgende keer....

Coole tatoe!!!! :doei:

Re: Re: Work in Progress

Re: Re: Work in Progress

Origineel geplaatst door sander

nauw voorruit Funxiun, voor deze keer vergeef ik je, maar volgende keer....

Coole tatoe!!!! :doei:

Thanx!

Hij jeukt als de kolere! 8o)

R.

Had ik trouwens al verteld dat ie af is:

fnx_tat.jpg

R.

vet man!

na een module lang tattoos voor nieuwe media te hebben gezocht kan ik ze voorlopig ff niet meer zien. Zelf heb ik het niet zo op die dingen. Vind het zonde van je lijf. het is ongezond en als je spijt krijgt dan zit je er mee. En de pijn om hem te laten zetten/ verwijderen... Nee, niks voor mij...

als ik breed genoeg zou zijn, zou ik wel een tattoo willen, maar ik ben nogal mager...
een 1:1 tb303 op mn rug... :P :D
nou... ik hou het wel bij een t-shirt denk ik...

funxiun: echt mooi hoor!

Origineel geplaatst door Slipperman
na een module lang tattoos voor nieuwe media te hebben gezocht kan ik ze voorlopig ff niet meer zien. Zelf heb ik het niet zo op die dingen. Vind het zonde van je lijf. het is ongezond en als je spijt krijgt dan zit je er mee. En de pijn om hem te laten zetten/ verwijderen... Nee, niks voor mij...

Kortom, een heel erg persoonlijke keuze.
Denk er in iedergeval goed over na!

R.

je ziet er hier een paar, maar ik heb er nog meer
muziek gerelateerd is een draaitafel van de zijkant op de binnenkant van mijn linker onderam..

helaas geen foto van hier

Attachments

• sir_jamez05.jpg
    sir_jamez05.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 70
Tja, ik vind tattoo's op zich wel geinig en ik denk er al lang over....maar ik weet dat je een tattoo na verloop van tijd (aantal jaar) "bij" moet laten kleuren om hem mooi te laten blijven en te voorkomen dat het een vlek word. Ik twijfel er al over sinds mijn 14e en ben nu 24 en heb er nog steeds geen, dus misschien kan ik het beter niet doen. En er zijn mensen waarvan ik de tattoo mooi vind.....zoals die van funxiun, maar die van sirjamez vind ik er bijvoorbeeld lelijk uitzien (op de foto, die zwarte vlek op zijn rechterboven arm)......maar dat zal ook wel een kwestie van smaak zijn.

Ik zou wel zo'n hartje met een pijl erdoorheen willen hebben. En dan natuurlijk aan de ene kant mama
en ik aan de ander kant. Dat lijkt me wel vet :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back