waarom een tb 303 ?

off-topic

even groot ALS en groter DAN!!!
:geslaagd:

on-topic

heb een db9 gehad.. leuk dingetje maar no way een 303.. wil ik ook niet, een 303.. ik denk dat inmiddels elk mogelijk lijntje er wel eens op gemaakt is nu. het is een enorm bruut geluid en t sijpelen van t zuur in je oorschelpen is naaiend aggressief, maar is t niet eens tijd voor wat ander geluid? wat een geld voor zo'n bakje
8D

Origineel geplaatst door crx303
En de clone bezitters zoeken een bevestiging dat hun aangeschafte brouwsel authentiek klinkt :dubbel:

een 303 kloon gebruiken is net zoiets als sex mét condoom.
Oké het gaat hardstikke lekker, maar toch heb je dr zo'n plastic gevoel bij.

-C-

Origineel geplaatst door fjoesz
off-topic

maar is t niet eens tijd voor wat ander geluid?

8D

Zeg je dat ook tegen Wibi terwijl je 'm zijn vleugel afpakt?

Of tegen Slash zo van: Die Gitaar hebben we nu wel gehoord hoor....

Get my point??

8)

Origineel geplaatst door Vinyl Junk
Zeg je dat ook tegen Wibi terwijl je 'm zijn vleugel afpakt?

Of tegen Slash zo van: Die Gitaar hebben we nu wel gehoord hoor....

Get my point??

8)

dat wibi nog een vleugel heeft is een schandaal idd
slash hehe.. daar kan je t wel tegen zeggen, maar die hoort t toch niet door dat gordijn heen

ik snap je punt, maar belangrijker nog: snap je de mijne? :D

Origineel geplaatst door fjoesz

snap je de mijne? :D [/B]

Uiteraard, maar ik denk dat meningen hierover altijd zeer uiteen zillen lopen.
Zal een oneindige discussie worden (als het dat hier al niet is)

daarom de befaamde wijze woorden "Smaken verschillen, zonder dat zou de wereld maar een saaie boel zijn"

:halleluja Tadao Kikumoto :halleluja

Ik zou er zo 1 kopen (een echte TB) als ik niet zo bang zou zijn dat dat ding onder mijn handen naar de ziekte gaat. Heb je net 900E gedokt.. Brr ik moet er niet aan denken. Want het is en blijft 23(!) jaar oud materiaal.. En volgens mij word je niet vrolijk van de reparatiekosten (als dat al te doen is).
Correct me if i'm wrong..

R

Origineel geplaatst door EviL 3°3
Baai de wei , dat is met alle muziek instrumenten van enige leeftijd , niet ?

Ja das waar.. Ik heb eigenlijk geen idee wat er bij een TB als eerste stuk kan gaan.. Zijn dat de knopjes die vervangen moeten worden of?

Origineel geplaatst door Arv
Ja das waar.. Ik heb eigenlijk geen idee wat er bij een TB als eerste stuk kan gaan.. Zijn dat de knopjes die vervangen moeten worden of?

jep die 24 kleine drukknopjes gaan er snelst aan
ttz ze beginnen dan "dubbel" contact te geven (een ramp om dan noten in te voeren)
dit is omdat ze geen stofbescherming hebben.

draaiknoppen zijn echt wel van behoorlijke kwaliteit.. de mijne doen het althans nog uitstekend! geen kraakjes

zo'n ramp is het natuurlijk niet, zo'n drukknopje kost ±1 euro..
draaiknoppen zijn wel wat lastiger, voorzichtig ermee dus, het is geen basgitaar :D

Origineel geplaatst door rvooh
zo'n ramp is het natuurlijk niet, zo'n drukknopje kost ±1 euro..
draaiknoppen zijn wel wat lastiger, voorzichtig ermee dus, het is geen basgitaar :D

Zijn dat dezelfde knopjes als op de 606? Ik heb een 606 en inderdaad heb ik soms van dat "dubbel indrukken" effect. De draaiknoppen voelen inderdaad wel solide aan.

Misschien ben ik wel te pessimistisch wat betreft de TB303. Toch maar is 1 aanschaffen? :D
Het geld is er wel.. Nu nog mezelf overtuigen. (ik ben wel overtuigd dat geen enkele neppert in de buurt komt)

R

Trans bak

Trans bak

Ik vind de 303 de ultieme Trans bak,id te duur.
De 303 lijkt gewoon op LSD ,
Helemaal op transen als je danst.

Voor de rest is hij leliijk en crappy.

Origineel geplaatst door Arv
Zijn dat dezelfde knopjes als op de 606? Ik heb een 606 en inderdaad heb ik soms van dat "dubbel indrukken" effect. De draaiknoppen voelen inderdaad wel solide aan.

Misschien ben ik wel te pessimistisch wat betreft de TB303. Toch maar is 1 aanschaffen? :D
Het geld is er wel.. Nu nog mezelf overtuigen. (ik ben wel overtuigd dat geen enkele neppert in de buurt komt)

R

jep..

en samen zijn ze superfijn :okdan:

duur zijn ze niet, er zijn er gewoon te weinig :erm:

Origineel geplaatst door trash
Arv, je kunt ook eens een mc202 checken, niet echt een 303 maar wel super kicke.
Al is deze wel moeilijk te proggen.

Ja die ken ik :D

Origineel geplaatst door bassio
jamaar , daar dood naast gevonden worden lijkt me dan wel weer geinig .
Beter als zo gevonden worden:

BOEDAPEST - Werklieden in Hongarije hebben een vat Jamaicaanse rum leeggedronken waarin zich een lijk bevond.
Het bleek om een Hongaarse diplomaat te gaan die twintig jaar geleden op Jamaica was gestorven. De arbeiders vonden de ton tijdens een restauratie. Nadat het vat was leeggedronken bleek het nog steeds erg zwaar. In de ton troffen zij vervolgens een gemummificeerd lichaam aan. (AFP)

dus...

ik zit ff na te denken over dat het origineel altijd beter zou zijn als de clone.. ik heb liever mijn vriendin dan der moeder... denk ik..

Origineel geplaatst door trash
En vond je niks?

jawel, maar ik heb dan toch liever een 303! Das net effe wat meer "straightfoward".

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ik zit ff na te denken over dat het origineel altijd beter zou zijn als de clone.. ik heb liever mijn vriendin dan der moeder... denk ik..

D'r moeder is dan toch orgineel? Zij was er eerder! :D
Ik moet ineens denken aan "The Graduate"

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

:dubbel: mafkees :dubbel:

Back