smackos
Gepokt en gemazeld
Nou dan is het wel een 303 dus
Die Jolly Roger is een andere synth, klinkt meer 101erig of moogey ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou dan is het wel een 303 dus
Origineel geplaatst door dione
en waarom 1 TB303 als je met 3 303's zoiets kunt maken ?
Hardfloor - Acperience 1 (toch wel 1 van de vetste 303 tracks ooit gemaakt,luister maaar eens de hele track..dik 8 minuten of intergalactic spacyness...) :

Origineel geplaatst door rvooh
en waarom 3 TB's als er dingen zoals samplers en multitrackers bestaan?
mensen met meerdere TB's zijn egoïsten![]()
Origineel geplaatst door rvooh
en waarom 3 TB's als er dingen zoals samplers en multitrackers bestaan?
mensen met meerdere TB's zijn egoïsten![]()

Origineel geplaatst door sander
acid maak je met gevoel en niet met een multitracker. Lijkt me super suf om omstebuurt acid lijntjes te gaan opnemen.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Nog een lekkere 303 knettertrack met de toepasselijke naam: Edge Of Motion - Setup 707.

Origineel geplaatst door C738
Mijn 303tje heeft de socket 5 kit van kenton.
Het is echt super hoe psycho het ding tekeer gaat als ik de CV out van de future retro op de 'filter in' koppel van de TB.
Je krijgt dan heel grillig gefilterde lijntjes. 't Is wel handig want dan heb je éven een handje vrij
-C-

Origineel geplaatst door nuane
Als ik me niet vergis was dat ook geen originele 303. Kan me zoiets nog herinneren uit een interviewtje in een oude Disco Dance waarbij ze langs nederlandse producers gingen om een kijkje te nemen in de studio.
Origineel geplaatst door crx303
Zal ff kijken vanavond. Dylan Hermelijn heet die gozer als ik het goed heb, stond idd een keer in de discodance.

Origineel geplaatst door nuane
Als ik me niet vergis was dat ook geen originele 303. Kan me zoiets nog herinneren uit een interviewtje in een oude Disco Dance waarbij ze langs nederlandse producers gingen om een kijkje te nemen in de studio.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Da's interessant.
Uit Disco Dance Januari '93:
"Opvallende verschijning is het nagebouwde 303 acidkastje. Een kennis bouwt als hobby het schaarse en zeer gewilde item na en voorziet het gelijk van MIDI. Toen Dylans 303 het begaf heeft hij in het originele kastje echter op nadrukkelijk verzoek een niet-MIDI aanstuurbare 303-kloon laten bouwen. De kritiek op de namaak-303 is volgens hem een gevolg van het feit, dat mensen het apparaat met MIDI dingen laten doen die met de gewone versie niet kunnen. Daardoor komen er geluiden uit die 'kenners' als niet echt en lelijk bestempelen."
Dus Dylan Hermelijn heeft wel een echte 303 gehad, maar die is op een gegeven moment stuk gegaan. Maar gebeurde dit voordat Setup 707 uitkwam of erna? Als ik die track nog eens luister, dan zou ik zeggen dat het een 303-kloon is, omdat hij wel extreem veel knettert en knort.
Origineel geplaatst door trash
Het is een kloon.
Dat heb ik van dylan zelf.
Erwin van mol alias max404 had ook zoiets in die tijd.( of het precies dezelfde was weet ik niet)
Heb het kastje vaak genoeg gezien, een proto type, die van max is gebouwd door een jongen uit valkenswaard die op de tu zat in eindhoven meen ik.
Volgens mij zijn deze nooit in productie gekomen.