DSF Meeting 2006?

Origineel geplaatst door Hanz
We maken er wel even een aparte thread voor.
Misschien wil Mono (of iemand anders) even een goeie startpost maken?
Plaats 'm maar even in deze thread, dan splits ik 'm wel af.

Ok ik ga even een goede startpost maken.
Ik zal me even nog niet te druk met de meeting bezighouden daar ik nogal ziek ben.
Maar het meeste regeld zich vanzelf.

Interesting.... lijkt me ook wel geinig...

zou een se1x mee kunnen nemen???

Op zo'n 500 meter afstand is een betaalde/bewaakte parkeergarage (Grote markt).

Zoals overal in R'dam wel duur......dagkaart kost zo'n 20 euro of zo'n 2 euro per uur. Maar je auto staat wel lekker veilig enzo!

Ik ga eens nadenken over wat ik mee ga nemen.. iets modulairs, dat lijkt me duidelijk..

Gaant hier bij wezen :)

Spectaculair apparaatje in de zin van exotisch heb ik niet, maar vriend ASR-X en vriendin MP7 willen vast wel mee. Ik zal het ze vragen :D

-C- had eerder aangegeven dat hij wel wil touren richting Rotterdam, hopelijk nog steeds :)

oja.. ik kom niet, 'k ben op vakantie dan, dus de kust is veilig zeg maar. :P :D

Wel kewl trouwens, zo'n jaarlijkse meeting!! :okdan:

Ik ben er bij! Goed bezig mono, hopelijk wordt 't net zo tof als vorig jaar.

Origineel geplaatst door Alex Omega
zou een se1x mee kunnen nemen???
Doen!

Origineel geplaatst door mono-poly
Ok de post staat.
Ik zal het volgende meenemen.

- MPC Drummachine
- TR-606
- Serge Modular
- Oberheim Modular
Wil je de Simmons SDS-3 alsjeblieft ook weer meenemen? 8~

Ik zal ook eens kijken wat ik mee kan nemen. Ennuh, ik ben ook wel in voor een potje carpoolen vanuit het noorden.

Leuk initiatief...

Ik heb wel enige opmerkingen;

Waarom op een van de warmste dagen van het jaar? Al dat gezeul met gear etc is zwaar kote als het 30graden + is...
Is er zo'n grote kans op overlast dat alles met een koptelefoon moet? Dat vind ik erg jammer eigenlijk....
Sta je als een stel autisten naast elkaar met een stel headphones op :D

Zoiets als die Sooperbuth lijkt me erg leuk, een centrale clockgenerator waar alles op aangesloten is qua sync, zodat alle gear gelijk loopt en dus niet alles door elkaar heen rateld.....neemt misschien de reden van hoofdtelefoon gebruik weg?

Niet om te zeiken ofzo....maar bovenstaande punten doen me eigenlijk besluiten het helaas aan me voorbij te laten gaan.

Ik heb eventueel een P3 sequencer een Spectralis en een svc350 om te showen ;)

Ik moet met danny dat van de hoofdtelefoon bespreken.
En mischien speakers toe laten.
Maar op vorige meetings moesten mensen het geluid toch weer kinderachtig hard zetten.

Een general clockgenerator is niet mogelijk.
En we moeten het nu eenmaal in de zomervakantie doen ivm de locatie.
Vorig jaar is dat ook prima gegaan.

Vorig jaar was het schitterend weer toen de meeting was.

Dat had als voordeel dat mijn synth in ieder geval droog bleef die dag, tevens kon ik lekker buiten een turkse pizza eten en 's avonds hebben we met zijn allen buiten bij een surinaamse toko op het terras kunnen eten, ik weet zeker dat het mooie weer bijdroeg aan de gezelligheid.

Enige nadeel wat ik nu zie is dat ik zelf niet kan vanwege vakantie, maar dat probleem hou je toch. =( :)

Ik ben ook voor hoofdtelefoons, dan kun je tenminste rustig met elkaar praten zonder dat allerlei gepiep en gekraak een eventueel gesprek belemmert.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik ben ook voor hoofdtelefoons, dan kun je tenminste rustig met elkaar praten zonder dat allerlei gepiep en gekraak een eventueel gesprek belemmert.

wel even de headphones afzetten voordat je begint te praten svp.

zijn nieuwkomende belgen zonder gear =( =( ook welkom?

Want dan zal ik er zijn hoor.. wil altijd wel eens met wat knopjes draaien en wil vooral wel eens een virus TI in actie zien.

Back