DSF Meeting 2006?

Dan krijg je ook een hoop herrie te horen denk ik 8D

Aangezien hier altijd word gekibbeld over monitors. Zou iedereen een monitor mee moeten nemen om voor eens en voor altijd de beste monitor te kunnen onderscheiden van e rest. achter een zwartgaas doek zodat niemand kan zien welke welke is . Maar denk niet het zal gebeuren. Dus de komenede jaren toch weer "die" treats "welke monitors zijn het beste" {:| :D
groetjes. mischien kom ik ook wel even langs

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hmmm, monitors testen terwijl er een doek voor hangt? :engel:
je bent bang dat je monitors van 1000 euro worden weg gevaagd door eenl van 250 8D maar het was maar een grapje niet op in gaan :D

Origineel geplaatst door dr.DRé
Aangezien hier altijd word gekibbeld over monitors. Zou iedereen een monitor mee moeten nemen om voor eens en voor altijd de beste monitor te kunnen onderscheiden van e rest. achter een zwartgaas doek zodat niemand kan zien welke welke is . Maar denk niet het zal gebeuren. Dus de komenede jaren toch weer "die" treats "welke monitors zijn het beste" {:| :D
groetjes. mischien kom ik ook wel even langs

Dit lijkt me niet de bedoeling van deze meeting. Misschien eens een dedicated meeting van maken, net als de hardware seq meeting.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Dit lijkt me niet de bedoeling van deze meeting. Misschien eens een dedicated meeting van maken, net als de hardware seq meeting.
...maar het was maar een grapje niet op in gaan :D

ps. Zeg, Dré, niet stiekem je posts aanpassen om zodoende de context te wijzigen, hè? :o:

ps. Zeg, Dré, niet stiekem je posts aanpassen om zodoende de context te wijzigen, hè? :o:
eemmhh ja sorrie man ik had het erff bij moeten zeggen. anders staat het zo stom voor jou. je hebt gelijk

Ontopic: Neem jij ook nog iets leuks mee als je langskomt, Dré? :)
@sly doggy. Er komt een 777 naar nederland die neem ik wel mee, al het andere kennen jullie al groet dr.dre

Wat is eigenlijk precies het adres

oja ik neem ook een tok mee. Voor al die mooie threads die ik de vernieling in heb geholpen. :dubbel: b

Laatst gewijzigd:
Wat is eigenlijk precies het adres
Zie de voorpagina van ons prachtige forum. :eureka:

Synthmeeting 2006

30 Juli 2006 is het weer zo ver.
Vanaf 12:00 uur in de middag zal er een meeting plaatsvinden in Rotterdam.
We kunnen weer gebruik maken van het Berlage Instituut aan de Botersloot.
Het is wel verplicht om de boel te beluisteren met hoofdtelefoons.
We vragen een ieder een bijdrage van 5 euro te betalen bij aankomst.
Hier word dan limonade,bier etc voor gehaald.
Een ieder die komt moet zich wel ff netjes van te voren aanmelden.
Introducee's mogen mee en laat weten wat je van plan ben mee te nemen.
Hiervoor zal een aparte tread geopend worden waar ook vragen etc gesteld kunnen worden.
S'avonds kunnen we evt wat optredens laten plaatsvinden.
En tussendoor gaan we met de hele groep waarschijnlijk even bij de toko eten.

ok maar is er geen nummer

Berlage Instituut, Botersloot 25 te Rotterdam. Staat in de nieuwsthread van de meeting van vorig jaar.

ok. ik kom en ik neem mee een se1x...

moet je dat nu in dit draadje opgeven?

Zijn er mensen die hier met de auto vanuit Amterdam heengaan ?
Dan zou ik evt een Vermona perfourmer en wat Cwejman spul kunnen meenemen.

Of moeten we voor vervoer een aparte thread starten ?

misschien handig om even een post samen te stellen met wat er allemaal komt?
het is al bijna!

Ok even een update.
Men mag monitor speakertjes mee nemen maar er word gewoon op een normaal volume afgespeeld.
Dus geen knallende 909's en machinedrums etc dit is wel zo prettig voor iedereen.
Aanmeldingen moeten per email gebeuren op het volgende adres:

atari(at)1040(dot)st

Geef in je email aan met hoeveel mensen jullie komen.
En wat je evt meee ga brengen.
Dan zorg ik voor een kleine overzicht wat er gaat komen.

Ik zelf neem dus geen SDS3 en Wiard mee.
Dit komt een volgende keer.
Wel komt het volgende

Oberheim Modular
Serge Modular
Cynthia modules inclusief zero oscilator
606
MPC Drummachine

is er nog iemand die effe van die fancy naamplaatjes kan laten maken voor wehnig?

is gelijk handig voor toekomstige meetings :eureka:

wat een helder moment had jij om 3:30 trigg :D
chapeau!

zullen we afspreken dat die blonde gast van 2 meter 4 plus bril voor altijd fjoesz is? kunnen daar geen misverstanden meer over ontstaan :D

als ik dan mn ION meeneem kan iedereen die lekker bashen de hele dag, en dan neem ik m daarna weer lekker mee naar huis hehe
ik neem aan dat er al wel een juno60 komt?
kan ook de tank van een ax73 meenemen, ow misschien neem ik dat tandy-moogje wel mee
ik mail wel even :D

[edit] is t misschien wat om ook spullen die je evt te ruil/koop hebt mee te nemen? of is dat echt niet ok? [/edit]

Back