Hallo, Ik heb een paar nieuwe patch kabels nodig en zit er aan te denken om alvast een bosje gebalanceerde te gaan kopen. Ik wil namelijk langzaam naar een volledige / 99% gebalanceerde setup over gaan maar gezien de kosten wil ik het in delen doen.
Mijn vraag is, kan ik gebalanceerde kabels in een niet gebalanceerde patchbay steken zonder problemen? Of als ik mijn huidige patchbays vervang door gebalanceerde kan ik dan mij oude kabels nog even blijven gebruiken?
Nog een paar vragen 
Voor een patchbay heb ik een Neutrik NYS-SPP in gedachten, is dat een goede keuze? Is er nog iets waar ik op moet letten als ik nieuwe kabels ga kopen?
Alvast bedankt.
Mijn vraag is, kan ik gebalanceerde kabels in een niet gebalanceerde patchbay steken zonder problemen? Of als ik mijn huidige patchbays vervang door gebalanceerde kan ik dan mij oude kabels nog even blijven gebruiken?
Nog een paar vragen 
Voor een patchbay heb ik een Neutrik NYS-SPP in gedachten, is dat een goede keuze? Is er nog iets waar ik op moet letten als ik nieuwe kabels ga kopen?
Alvast bedankt.
: ) Hij laat dan gewoon het signaal wel door maar natuurlijk niet meer gebalanceerd. Dus als je een ongebalanceerde patchbay gebruikt, kom je nooit aan die 99% :confused: Ken je beter een gebalanceerde patchbay kopen.
) dus blijft alleen de vraag "waar moet ik op letten bij het kopen van nieuwe kabels??" over.