transformers?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Stefan

budget freak
ik zie hiero op het forum zo veel mensen met transformers avatars... zijn er hier echt zo veel fans?

ik ben sinds kort ook weer actief met de transformers bezig. ik kwam er achter dat er nieuwe comics uitkwamen en ben ze toch maar weer gaan lezen, dus gaat er tegenwoordig maandelijks zo'n 10 euro naar de nieuwe DW comics.

daarnaast heb ik mijn tijd maar weer eens verspild. dit heeft geresulteerd in het gisteren online gaan van http://transformers.pagina.nl :)

maar goed, zijn er meer mensen hier die TF cool vinden?

Ik heb wel nog zo'n Panini plakplaatjes boek van de Transformers, op die zakkies waar die plaatjes in zaten stond dan het logo, die moest je uitknippen en op een spaarkaart plakken dan kon je speelgoed winnen ofzo, maar ik kreeg alleen maar een poster :(

Man, bij mijn ouders thuis staat nog een doos vol van dat spul.

Transformers zijn echt cool & eeuwigdurend!
Die nieuwe TV series (Robots in Disguise) van Fox zijn echt bagger, dat heeft absoluut niets met Transformers te maken.

Maar de Transformers Movie blijft immer een absolute topper, de kroon van het geheel.

kgg--kaag--koigg koigg koigg

of zoiets deden ze toch?

Ik vond het vroeger wel altijd gaaf om te kijken, maar ben er nu niet echt meer
mee bezig.

synic: er is ondertussen al weer een nieuwe serie op cartoon network, voorlopig helaas alleen in amerika. afleveringen zijn wel via kazaa te downloaden. de nieuwe serie heet armada

Ik heb alle afleveringen van seizoen 1 op DVD en ook The Movie... k ben zeker een grote fan van TF!!! Het enige programma wat mij als jonge pikkebaas om 8:00 kon laten opstaan! :)

hier ook een mega fan :) als ze t nu op tv zouden uitzenden zou ik het nog steeds kijken. khad eerst echt superveel transformers, ook nog van die ouwe metalen :)
als je een gek vind payen ze echt veel voor die metalen. maar ja, me helse nichtjes en neefjes hebben t allemaal gesloopt :( dus kheb t allemaal weg kunnen gooien. maar ja, ook al is dit toch al zo'n kleine 8 jaar geleden, t doet nu als ik er aan denk nog steeds een beetje pijn dat ik toen me transformers weg gooide

Laatst gewijzigd:
Dat kon me nou echt nooit boeien. Klik klik vroeeeem... klik klik vlieeeeeeeeeeeg... Neuh, niks voor mij :)

Doet mij maar Walt Disney sprookjes... Vind ik zelfs nu nog mooi om naar te kijken (lach maar, stoere binken!)

het valt me op dat pas een van de velen met een transformers avatar heeft gereageerd

Transformers is na mijn tijd, het enige dat ik erover weet is dat er een animatiereeks over bestaat.

In 'mijnen tijd' was het nog Maya de Bij :okdan:

de transformers roeleren ;0
ik heb ergens nog een hele grote optimus prime action figure liggen, die in een vrachtwagen of basis kan transformeren

bahamut: pas op hoor, kans is dat die best veel geld waard is tegenwoordig :D

ik heb vandaag deel 1 van de nieuwste serie comics (the war within) gekocht: fan-tas-tisch! dit gaat weer een leuke serie worden :)

Ze zijn er nog.. binnenkort bij je Happy Meal

Attachments

• home_main_plane.jpg
    home_main_plane.jpg
    10,7 KB · Bekeken: 98
Transformers ROCK... en fette Vocoder voor soundwae hadden ze

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back