Is nu al te koop op de refx website...denk niet dat ie in winkels verkocht gaat worden. Maar niemand kan nu al eigenaar zijn, want de dvd wordt per post verstuurd en dus heeft nog niemand 'm binnen...misschien over een paar dagen
Origineel geplaatst door musica Is nu al te koop op de refx website...denk niet dat ie in winkels verkocht gaat worden. Maar niemand kan nu al eigenaar zijn, want de dvd wordt per post verstuurd en dus heeft nog niemand 'm binnen...misschien over een paar dagen
Precies, waar slaat dat dan weer op.
Zo kan je het beste een amerikaanse kennis inschakelen en het pakket laten aanschaffen, indien je niet vast zit aan system id dingen e.d. dan kan het best mogelijk zijn.
Moet ook bekennen dat ik em erg goed vind klinken verdomme.
Ook een stuk beter qua veelzijdigheid en kracht,kwaltiteit en power.
Vind ook de reverbs,delays erg goed klinken. Op wat voor kaart wordt zoiets nou afgemixt dat die FX zo goed klinkt?
Neem aan dat het de NEXUS eigen FX's zijn?
Origineel geplaatst door jaccis Vind ook de reverbs,delays erg goed klinken. Op wat voor kaart wordt zoiets nou afgemixt dat die FX zo goed klinkt?
Neem aan dat het de NEXUS eigen FX's zijn?
w.o.w. tering. Dit is toch wel de synth met de beste presets die ik heb meegemaakt. Damn wat spelen sommige van die presets lekker weg niet gezond. Top apparaat dit (Y) enkel veeeel te prijzig.
w.o.w. tering. Dit is toch wel de synth met de beste presets die ik heb meegemaakt. Damn wat spelen sommige van die presets lekker weg niet gezond. Top apparaat dit (Y) enkel veeeel te prijzig.
Ja idd! Weet iemand al of het mogelijk is hem door iemand in Amerika te laten bestellen en dan hierheen te sturen ofzo? Weet niet of je dan nog wel goedkoper uit bent, maar goed
Slaat nergens op dat dollar en euro gelijk is.
rechts op de pagina bij de : '' Nexus Realm'' demo. En deze demo eens beluisteren. Beetje een overkill aan reverb maar toch zeer helder en sprankelend. Ik zeg dat er wel overprocessing bij zit, maar dan maakt niet uit
Een van de meest mooie synthdemo's die ik ooit heb gehoord.
trouwens de preset demo's van de Dance Orchestra demo, komen ook behoorlijke aardige presets voorbij. Ik vind deze zekers beter klinken dan vanqard en Rob Papen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.