NEXUS (ReFx vs Vengeance)

Origineel geplaatst door Frank H
Toen ik laatst op het Vengeance forum keek zei Manuel dat het een 4gb library zal hebben maar die post heeft hij weer verwijderd.

Had ik het toch goed :W

http://www.refx.net/?page=Nexus

* Over 4 gigabyte of previously unreleased sample material

Origineel geplaatst door totalee
als ik dit al geil vind moet ik tog zelf weten
zeik niet :)

Wind je niet op man. Doe gewoon.

goh, ik weet het niet. 650 presets vind ik wat dunnetjes , en al helemaal als je beseft dat hij 'all main genres' gaat dekken. het übertrance gevoel is er wat af, en dus waarschijnlijk ook het geïnteresseerd publiek. We'll see, when we have heard it.

-Not a priority on my list anymore. ;{

Origineel geplaatst door trancemo6
goh, ik weet het niet. 650 presets vind ik wat dunnetjes , en al helemaal als je beseft dat hij 'all main genres' gaat dekken. het übertrance gevoel is er wat af, en dus waarschijnlijk ook het geïnteresseerd publiek. We'll see, when we have heard it.

-Not a priority on my list anymore. ;{

:gaap: :Z

pfff, wat een achterlijk gedoe op die site zeg.... en soort get the picture met een vsti

laat gewoon zien wat je te verkopen hebt en niet zoals nu een screenshot waarvan iedere dag 1\20 stukje "onthult"

denken ze daar dat we debielen zijn ofzo :stupid

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
pfff, wat een achterlijk gedoe op die site zeg.... en soort get the picture met een vsti

laat gewoon zien wat je te verkopen hebt en niet zoals nu een screenshot waarvan iedere dag 1\20 stukje "onthult"

denken ze daar dat we debielen zijn ofzo :stupid

Tja, poging tot hypen van de Nexus...

sja klinkt wel erg relaxt, er wordt al1 maar bar weinig laten horen.

Inderdaad vind het ook maar een beetje weining. Van mij mogen ze nu wel wat meer laten horen. Ze doen als of het heel groots is. Nou laat maar horen dan. ;)

Origineel geplaatst door Frank H
Over 4 gigabyte of previously unreleased sample material

betekent dat er hier oude geluiden in een nieuwe jas (sampler) worden gestoken ? 8o)

Back