Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Denk ook dat het een knutseldoos is, maar waarschijnelijk een die (nog) niet werkt, die kast is ff snel in elkaar getimmerd zo te zien is er iig niet echt over nagedacht, anders kon die wel dicht oid.
Misschien is dat ding er gewoon om te peilen of er belangstelling is naar deze synth, en als er voldoende is gaan ze er misschien in investeren om zoiets te bouwen, misschien hebben ze een proto staan die werkt maar er niet uitziet en hebben ze snel een showproto gemaakt, wie zal het zeggen?

De "echte" zal wel een andere kast hebben dan.

Wat heeft een analoge 4 OSC bak eigenlijk voor zin?
3 is toch al genoeg?

yep, en daarnaast kun je aan de zijkant van het toestenbord gewoon onder de toetsen doorkijken. Volgens mij gewoon een knutselaar die iets moois in elkaar heeft getimmerd met onderdelen van andere bakken.

Mensen natuurlijk is deze in mekaar geknutseld want het is geen Roland of Korg he.
En waarom staat er in de topic dat die op de NAMM is geweest?

Niet dat die daar is geweest maar omdat 't zou kunnen dat 'ie op de Summer NAMM gepresenteerd gaat worden :). Kwam oorspronkelijk van een thread genaamd "NAMM Rumours" af van Harmony Central.

Origineel geplaatst door fuse
Wat heeft een analoge 4 OSC bak eigenlijk voor zin?
3 is toch al genoeg?

En de Korg Mono/Poly dan? Heeft ook 4 osc's. Meer is toch beter nietwaar ;)

Ik heb die eerste foto nog eens bekeken waar hij op de namm staat en die hele foto ziet er zo erg inmekaar geplakt uit, zelfs zo erg dat ik die hele bak niet meer geloof. Welke synthbouwer die trots is op z,n schatje plakt nou zo,n achtelijke foto inmekaar ? nergens voor nodig toch met zo,n bruut ding ? hij had knip en plak model al maar die stond natuurlijk niet echt op de namm, en met dit plaatje wou hij het gewoon wat geloofwaardiger over laten komen , die nieuwere foto,s zijn gewoon een echt knutsel knip en plak werk, zoals eerder genoemd door iemand anders !

Als die eerste aandacht trekkende "namm show off" foto niet had bestaan had ik niet eens getwijfeld.

Er is ook werkelijk geen een foto waarvan gezegd is dat het op de NAMM is.
Er is wel een foto die op een tekening lijkt die volgens mij bij Five-G gemaakt is.
Ik vermoed overigens dat die foto's met die dozen ook bij Five-G is.
En was die meneer Kirikax geen reperateur/medewerker van Five-g ?

Pfffffffff boeit het nou echt.

Echt of nep, je kan hem toch nog niet kopen.

Origineel geplaatst door brz
Pfffffffff boeit het nou echt.

Echt of nep, je kan hem toch nog niet kopen.

Nou geloof me dit boeit.
Want het heeft wereldwijd een flinke discusie gestart.

Origineel geplaatst door mono-poly
Het merk is Seekers.

Weten we dit of denken we dit?
Ik bedoel,het is toch meestal "merknaam"-"type/naam" .

Origineel geplaatst door mono-poly
Nou geloof me dit boeit.
Want het heeft wereldwijd een flinke discusie gestart.

Ja, de discussie of het wel of niet echt is....boeiend

Origineel geplaatst door brz
Ja, de discussie of het wel of niet echt is....boeiend

Nou het lijkt me wel boeiend of die echt is hoor.
Maar goed het blijft nog twijfelen zoals vaker met dingen.
In het verleden gehad met natuurlijk de Sage.
Maar ook met echte merken zoals synthesizers.com. cewjman en ga zo maar door.

Ik hoorde net dat hij 3399 dollar moet gaan kosten, dus ga alvast maar sparen mono.....

Back