bliepbliep
music - non stop
er zijn over de hku al veel topics geopend maar dat weerhoud mij er niet van er nog 1tje te openen, het is bij mij toch net even ander nl.
ik doe momenteel de opleiding leraar wiskunde 2e graad. vorige week kwam ik er achter dat ik voor nop (!) een andere opleiding aan de hogeschool van utrecht mag volgen. dus ik stuur meteen een aanmeldingsformulier naar de HKU afdeling music technology en production en ik kreeg net bericht dat ik ben afgewezen op het feit dat de uiterste inschrijvingsdatum verstreken is. da's balen, niets aan te doen. de opleiding zat trouwens ook nog niet eens vol...
mijn plan was om 2 opleidingen na elkaar te doen, eerst de lerarenopleiding (heel erg veel kans op een baan, zekerheid) en daarna music technology en production (mijn hobby, de kans is zeer klein dat ik echt een baan hierin vind omdat er niet zoveel vraag naar is)
is het de moeite waard om eerst de basis-opleiding te doen? is daar een uiterlijke inschrijvings termijn voor. is het niet veel te basic?? ik heb het idee dat ik er al redelijk veel van weet, hoewel, als ik het gratis erbij kan doen is het wel een erg leuke ervaring (vooral dat hokje met die modulars en die 2600
) ook ontmoet je er weer andere mensen die ook met muziek bezig zijn.
weet iemand of het nog mogelijk is om in te schrijven of dat het nog de moeite waard is om het te proberen. tot nu toe werd er niet bepaald aandacht voor mij genomen... ze hebben 1 heel bolletje gekleurd op een kant en klaar formulier en alles teruggestuurd.
alvast bedankt,
bliepbliep
ik doe momenteel de opleiding leraar wiskunde 2e graad. vorige week kwam ik er achter dat ik voor nop (!) een andere opleiding aan de hogeschool van utrecht mag volgen. dus ik stuur meteen een aanmeldingsformulier naar de HKU afdeling music technology en production en ik kreeg net bericht dat ik ben afgewezen op het feit dat de uiterste inschrijvingsdatum verstreken is. da's balen, niets aan te doen. de opleiding zat trouwens ook nog niet eens vol...
mijn plan was om 2 opleidingen na elkaar te doen, eerst de lerarenopleiding (heel erg veel kans op een baan, zekerheid) en daarna music technology en production (mijn hobby, de kans is zeer klein dat ik echt een baan hierin vind omdat er niet zoveel vraag naar is)
is het de moeite waard om eerst de basis-opleiding te doen? is daar een uiterlijke inschrijvings termijn voor. is het niet veel te basic?? ik heb het idee dat ik er al redelijk veel van weet, hoewel, als ik het gratis erbij kan doen is het wel een erg leuke ervaring (vooral dat hokje met die modulars en die 2600
) ook ontmoet je er weer andere mensen die ook met muziek bezig zijn. weet iemand of het nog mogelijk is om in te schrijven of dat het nog de moeite waard is om het te proberen. tot nu toe werd er niet bepaald aandacht voor mij genomen... ze hebben 1 heel bolletje gekleurd op een kant en klaar formulier en alles teruggestuurd.
alvast bedankt,
bliepbliep
Whaha.. Bereid je alleen voor op een school die nooit de award voor beste interne organisatie zal winnen. "Wat? Tentamen vandaag? Ohja, ben zo terug!" Waarop onze leraar druk begint te schrijven, zijn kladje 20 x kopieert en ons dat als tentamen uitdeelde.. Er zat serieus de vraag in "hoe heet je, wat voor weer is het buiten en wat doe je hier?" Hmmm... Njah, dat waren makkelijk behaalde studiepunten