Yamaha DX-7

Nog even en je moet 2000€ dokken voor zo'n ding.

Dan vraag ik me af waar het bij iemand fout is gegaan toen hij/zij in z'n/haar botte kop kreeg dat een stoner DX-7 zo speciaal is. Pak dan een DX-1 die is tenminste écht zeldzaam (en duur).

Ik vind het ook geen collecters item, maar als iemand er een tegen een zacht prijsje kwijt wil hou ik me aanbevolen :D (over een maand of 2 graag, dan komt het wel lekker uit ;) )

in totaal schijnen er 160.000 DX7'es (incl dus de familie ,fd,s, etc) geproduceerd te zijn, dus ja collector....??

collector is ie inderdaad pas denk ik als die nog brand new sealed in a box zit....zoiets als windows 95....

hehe,
hele dx serie van jamaha is geen collectors item. Isse heel populair. Wie er trouwens nog 1 heeft liggen voor me mag me altijd pben. hehe.
Maar goed weer ff ontopic. Die dx 7 kom je echt overal tegen. Alhoewel ik de dx11 ook steeds vaker te koop zie aangeboden.

Origineel geplaatst door Slipperman
Alhoewel ik de dx11 ook steeds vaker te koop zie aangeboden.

Als je er nog eentje ziet mag je me wel PB-en. ;)

peter verspuij heeft/had er eentje staan (een dx1) voor ongeveer 16000 piek, en die stond er echt lang, ben er een tijd niet geweest dus dunno.

Origineel geplaatst door paol
peter verspuij heeft/had er eentje staan (een dx1) voor ongeveer 16000 piek, en die stond er echt lang, ben er een tijd niet geweest dus dunno.

Reken er maar op dattie er nog steeds staat. :P

Het valt me op dat er op marktplaats ineens een aantal dx7 in de verkoop staan, komt dat door deze thread?

Trouwens het editten valt reuze mee als je eraan gewend bent, en al helemaal met sounddiver.

Even weer in gereel 15jaar later. De DX7 schijnt nu wel wat duurder te worden want ik zie ze verkocht worden voor 275 euro 300 euro. Maar dat is eigenlijk niet waarom ik dit schijf. Ik zag een cool filmpje van een programmeur die de DX7 programmeert en ik vond het erg interessant en wilde dit delen.

8~

Bekijk ze allemaal.

Back