Ableton Live 6 nieuws

Nog vele bugs idd, vooral door het gebruik van racks gaat het nogal snel door de knieën.
Is wel erg flexibel, die rack-functie, leuke is dat je een rack kan stoppen in een rack :)
Zie al uit naar de volledige release, eerst nog wat bug reports doorsturen...

Origineel geplaatst door Galo
Damn acid das minder, hoop dat ze het fixen net een dual core aangeschaft juist daarvoor :biertje:

de dual core support is volgensmij geheel bug vrij..
no worries..

Over wat voor bugs hebben we het dan?
En wat word er bedoeld met een rack ?
Bodo kan je misschien een screenshot posten?

Ik hoop ook dat ze wachten tot het min of meer bug vrij is.
Vind het alleen zo stom dat ze dan zeggen : het word gereleased in sept en vervolgens word het later.
Maar ja .
Het is goed te horen dat de dual core support goed werkt.

Origineel geplaatst door Negative Plus
En wat word er bedoeld met een rack ?

info over racks
Soms gebeurd het dat Live crasht als je hiermee aan de slag gaat, zoals tijdens het afspelen je vst's switchen of zo.
Sommige vst's/au werkten niet goed onder een rack, etc... Ik verwacht wel dat het allemaal in orde komt,
voor mij mag het gerust nog een paar maanden in beslag nemen, zolang het maar stabiel is als hij uitkomt!

Screenshots kan je bekijken op de Ableton site.

Origineel geplaatst door Poster
niet echt..
hebbie een dual core? dan is het helemaal feest..

hmm wordt solderen dus *D

Is win xp al zo strak dat je die cpu zo kan omwisselen?
Maar wacht tot mn TI 'normaal' werkt in v6, Access raad het namenlijk af om de ti in v6 te draaien.
Wachtten dus tot v6.2.1.2 Goedverpomme

Origineel geplaatst door scan

Maar wacht tot mn TI 'normaal' werkt in v6, Access raad het namenlijk af om de ti in v6 te draaien.

Meen je dat nu? Shit... :stupid De soap blijft maar duren

Laatst gewijzigd:
Wat ook heel fijn is, is de flatten functie nadat je een freeze track hebt uitgevoerd.
C2D is idd een groot feest. Behoorlijk verschil!!!

Origineel geplaatst door scan

CPU omwisselen is geen probleem als je hetzelfde moederbord houdt. Anders is het niet per definitie mogelijk zonder repair/reinstall.

Ehm...de vraag bij het 2e punt is: Ligt dat aan Ableton of aan Access?

Origineel geplaatst door Acidfever
CPU omwisselen is geen probleem als je hetzelfde moederbord houdt. Anders is het niet per definitie mogelijk zonder repair/reinstall.

Ehm...de vraag bij het 2e punt is: Ligt dat aan Ableton of aan Access?

Cpu. Dank 8~

Volgens de mail van Access ligt het aan Ableton. En Ableton (Alex) mailde mij dat ze (access en ableton) samen aan het werk waren om de TI perfect te laten werken in v6. En dat door de beta test, al verschillende fouten waren verholpen. Maar de sync van bv de arpeg. in de TI ligt geheel bij Access zelf.
Mail me suf met access om dat ding (ti) zo perfect mogenlijk te krijgen in ableton.
Want het geluid is tegoed, nu de rest nog :frons:

Back