Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ieder zijn mening natuurlijk, maar toch denk ik dat de mentaliteit naar 'nieuwkomers' toe, hier wel wat beter kan.Origineel geplaatst door fuse
Toch reageren is niets minder dan aangeven dat mensen alleen met zinnige vragen gewaardeerd worden. Wat zinnig is of niet valt over te twisten maar ik sluit me bij deze volledig bij Quif aan.
) alwaar men snel even komt halen wat men nodig hebt en "zoek het maar uit voor de rest".

, dus in je vriendenkring (waar synthforum zich dus blijkbaar mee wil vergelijken) al helemaal niet
Origineel geplaatst door RadioHead
De drempel ligt nu gewoon erg hoog, je moet wel heel stevig in je schoenen staan om een vraag te mogen stellen
En dat komt de gastvrijheid uiteindelijk ook niet ten goede..
en mijn mening telt dan niet zo zwaar mee.Origineel geplaatst door defaulty
Maar wie ben ik...ik ben pas een jaar lid...dus ik mag niets zeggen.en mijn mening telt dan niet zo zwaar mee.

Origineel geplaatst door Hanz
op het moment dat iemand duidelijk alleen binnenkomt om je vraagje beantwoord te krijgen, en wel onmiddelijk, dan heeft deze persoon dus niet begrepen waarvoor Synthforum is. Dan had deze persoon beter het nummer van de helpdesk kunnen bellen.
En dan kom je er nog achter dat niemand de FAQ leest omdat ze met een thread sneller antwoord krijgenOrigineel geplaatst door fuse
Als je toch wilt overdrijven moet je eens over het FAQ project beginnen wat mods nooit hebben afgemaakt.
.Natuurlijk. Dat zeker.Origineel geplaatst door RadioHead
Sommige mensen vergeten even dat zij ooit zelf ook op dat punt gezeten hebben.
Helemaal niet. Een hit zegt juist geen jota over je synth-kennis.Het lijkt ook wel of je eerst een dikke hit moet scoren, voor je recht van spreken hebt.
.