Tom 32
Gepokt en gemazeld
Ik heb het soms nog wel met mijn (nou ja niet, niet meer mijn) MMT-8.
Mijn allereerste sequencertje waarmee ik de eerste schreden in de MIDI wereld zette. Kocht ik ooit nieuw voor een habbekrats. Ik ben heel lang heel blij geweest met dit apparaat, maar de opkomst van software deden hem uiteindelijk in de vergeethoek belanden.
Ik heb 'em vorig jaar geruild tegen een Siel Orchestra en dat was wat mij betreft een hele goede ruil, maar toch, als ik een MMT-8 zie voel ik toch een soort weemoedige nostalgie.......'t was toch mijn eerste.......
groet
Tom
Mijn allereerste sequencertje waarmee ik de eerste schreden in de MIDI wereld zette. Kocht ik ooit nieuw voor een habbekrats. Ik ben heel lang heel blij geweest met dit apparaat, maar de opkomst van software deden hem uiteindelijk in de vergeethoek belanden.
Ik heb 'em vorig jaar geruild tegen een Siel Orchestra en dat was wat mij betreft een hele goede ruil, maar toch, als ik een MMT-8 zie voel ik toch een soort weemoedige nostalgie.......'t was toch mijn eerste.......
groet
Tom
Ik ben gewoon iemand die maar weinig spullen verkoopt en soms kost het dan wat moeite als ik het wel doe. Ook omdat ik toen zo'n mazzel heb gehad met die Macbeth en dan voelt het ergens een beetje als verraad om zoiets te verkopen (ik weet, ik zou eens naar een zielenknijper moeten).
En, heb je al een Cwejman besteld om je harem aan te vullen? 
sometime life sucks!
Met rockertwitches. Ik deed er vrijwel niks meer mee en had geld nodig (geen werk) voor een Prophet VS dus verkocht aan een Vangelisfan in Zweden die alle synths van Vangelis spaart dus hij is wel in goede handen. Een maand later krijg ik een baan met een niet al te slecht inkomen....