Pjotr G funky lid Lid sinds 1 november 2001 Berichten 4.580 Locatie Nieuwkoop 17 oktober 2002 #1 vet linkje voor mensen die meer willen halen uit hun draaitafels: http://www.asisphonics.net/theever.html incl geluidsvoorbeelden!
vet linkje voor mensen die meer willen halen uit hun draaitafels: http://www.asisphonics.net/theever.html incl geluidsvoorbeelden!
20hz ..to the beat of the drum Lid sinds 20 juli 2002 Berichten 976 Locatie prov. Utrecht 17 oktober 2002 #2 Erg gaaf dit! Ik zag een tijdje terug hierover al iets op tv en op 3fm bij het programma 'Rapmaker' van Giel Beelen, werd dit ook al behandeld. Vinyl going as strong as ever. Respect! ps: voor stoere en originele nederlandse rap rapmaker.nl
Erg gaaf dit! Ik zag een tijdje terug hierover al iets op tv en op 3fm bij het programma 'Rapmaker' van Giel Beelen, werd dit ook al behandeld. Vinyl going as strong as ever. Respect! ps: voor stoere en originele nederlandse rap rapmaker.nl
Pjotr G funky lid Lid sinds 1 november 2001 Berichten 4.580 Locatie Nieuwkoop 17 oktober 2002 #3 ben zelf ook erg geinteresseerd in de technieken...t vereist alleen erg veel oefening geloof ik....
bambamstudio Certified MoogPro Lid sinds 15 september 2001 Berichten 8.914 Locatie Eindhoven 17 oktober 2002 #4 en twee draaitafels
Pjotr G funky lid Lid sinds 1 november 2001 Berichten 4.580 Locatie Nieuwkoop 17 oktober 2002 #5 ja maar die heb ik al bamse, en een mooie numark DM2002x erbij
Nightly Build Go for what you know Lid sinds 11 januari 2002 Berichten 6.793 Locatie Utrecht 18 oktober 2002 #6 het lukt mij nog steeds niet om een crab te doen en ik heb nog wel zo'n mooie vestax pmc 05pro mixer echt veel wijzer word je niet van die website vind ik maar wel dope audio clippies 8P
het lukt mij nog steeds niet om een crab te doen en ik heb nog wel zo'n mooie vestax pmc 05pro mixer echt veel wijzer word je niet van die website vind ik maar wel dope audio clippies 8P
Arv Robot Lid sinds 18 oktober 2001 Berichten 13.106 Locatie Zuid Holland 18 oktober 2002 #7 waarom staat er eigenlijk overal sxratch ipv scratch? leuke link man! ik ga direct oefenen. hihi Ik kan het een beetje, maar het is errug moeilijk..
waarom staat er eigenlijk overal sxratch ipv scratch? leuke link man! ik ga direct oefenen. hihi Ik kan het een beetje, maar het is errug moeilijk..