Meeting

Toevallig nog iemand uit Gemert die met mij mee wil rijden? Nee? Dat dacht ik al.

limburger riep u?

jao zeker veer zin auch goot vertegeweurdig

Origineel geplaatst door schaapje
da's toch een vrij fors ding? daarom vroeg ik of iemand een portadat had, die dingen zijn lekker makkelijk van tafel naar tafel te sjouwen...

maar ik vind het goed hoor bambam!

zo groot is ie niet, past in een normale rugzak, en voor die tijd zit er denk ik wel een flightcase omheen!

OK, hier dan weer de update van de meeting:

De inschrijvingen lopen nu lekker. Met 32 bezoekers, 9 exposanten en 8 aangemelde live acts krijgen we een gezellig ingevuld dagje wel vol denk ik.

Maar er kan natuurlijk nog meer bij !

Let op: inschrijvingen voor liveact/dj sluiten in principe per 1 augustus.

we zoeken eigenlijk ook nog een paar mensen die wat leuke apparatuur mee kunnen nemen... ik heb nog weinig digitaals gezien. jullie kunnen me niet wijsmaken dat niemand een interessante digitale bak heeft. iets als een karma of fs1r of k5000 bijvoorbeeld...

ook de softsynths zijn nog ondervertegenwoordigd maar dat kan ook komen omdat niet iedereen een handzaam laptoppie heeft om mee te slepen...

dus: laaaaaaaaaat jullieeeeeeeeeeeee hoooooooooooooreeeeeeeeen !

:koffie: :biertje: :luv: 8) :kroon: :mexico: :peukie: :okdan: :koffie: :biertje: :luv: 8) :kroon: :mexico: :peukie: :okdan: :koffie: :biertje: :luv: 8) :kroon: :mexico: :peukie: :okdan: :koffie: :biertje: :luv: 8) :kroon: :mexico: :peukie: :okdan:

tja, ik kan wel m'n rm1x of s20 meenemen maar das toch niet echt interessant...

ik hoor de laatste tijd zoveel over de rm1x dat ik anders wel benieuwd begin te worden...

Origineel geplaatst door Twin-x
FF wat anders. Goose zoe djleon en weet ik veel wat allemaal een amsterdams accent heeft.

Kunnen we niet met een konvooi die kant oprijden.

Oxy en ik komen vanuit Enkhuizen.

alleen als ik gedronken heb heb ik een amsterdams accent.. maar meestal als ik gedronken heb lul ik elke taal hoor..

maaruh.... met z'n allen met de bus??

of met mijn grote station (van de zaak)

Origineel geplaatst door schaapje
ik hoor de laatste tijd zoveel over de rm1x dat ik anders wel benieuwd begin te worden...

hmm.. naja, het hangt allemaal een beetje er vanaf hoe het loopt... ik zou namelijk zelf totaal niet weten wat ik moet presenteren van de rm1x omdat dat ding vrij recht-toe recht-aan is... je moet het even kennen alleen.

ik denk er nog even over na.

Iemand van plan een SH-101 en een monopoly mee te nemen, Omiel? ;)

ik dacht dat ik had gelezen dat iemand een rs-7000 mee zou nemen? dan is het niet echt een noodzaak om je rm1x mee te slepen. is inderdaad een kwestie van een paar avondjes prutsen en je bent er doorheen

overigens ik wil ook wel komen maar komt er nog iemand langs roosendaal ?? > pb!

OnAcid: anders moet je equate even lief aankijken, die heeft ze ook...

roel: volgens mij gaat er vanuit de randstad een buslading mensen vanaf verschillende locaties. ik geloof dat ik, mocht ik met de auto gaan, al mijn ruimte al heb aangeboden aan anderen. maar er is vast nog iemand met ruimte.

Nou ben benieuwd, zet me maar op de gastenlijst ;-)
BamBam tracteerd 'n biertje dussssss ;-) hey man lachen ff bij babbelen !!!

hehe toevallig een dj met vinal scratch erbij zitten ? hihi te koop bij iemke roos in amsterdam !!! hint hint hint....

mzlllll

---
<<< DAN DEREND >>>

Laatst gewijzigd:
Back