Meeting

okidoki

nou nog die portadat... iemand?

als er intresse is wil ik ook misschien nog wel een nordrack2 meenemen.. maar die kent iedereen al.. toch?

Ik heb nog nooit aan een nordrack2 gezeten, dus ik ben voor! Ik heb zelfs nog nooit aan een virus gezeten. Okee, heel eventjes bij Boost, maar dat mag geen naam hebben. Een goede VA demonstratie zou ik op prijs stellen. De JP8000 supersaw ken ik bijvoorbeeld ook niet.

* Ok. Kom net bij Interface vandaan. Persbericht komt dikvoormekaar en in het September nummer.

* Enneuh, Johnny, daarmee is die vermelding van onze site in het blad ook meteen geregeld (je bericht zat al in het postbakje).

* Tja, die SDS-6... en euh die 808... en die Steiner EVI... Wordt allemaal een beetje
lastig in mijn fietstas vanuit Amsterdam. En met de trein lijkt me ook geen lolletje.
Zoals de zaken er nu voorstaan kan ik alleen mijn Steim kraakdoos meenemen. (Ook hartstikke leuk hoor!).
Of er moet toevallig vanuit Groot Mokum iemand met een busje vol die kant uit gaan?
Lijkt me trouwens hartstikke gezellig...:biertje:

ja, iedereen die het gevoel heeft dat ie een interessant stuk gear heeft moet die vooral meenemen!

is het niet interresant om bijvoorbeeld zoveel mogelijk verschillende apparaten te showen (ja duh) maar dan bedoel ik bijvoorbeeld de hele x0x serie naast elkaar, alles van clavia naast elkaar, alle virussen op een rijtje de, de ms serie van korg. enz enz. kun je ze goed met elkaar vergelijken. en het ziet er leuk uit.

Origineel geplaatst door krz
als er intresse is wil ik ook misschien nog wel een nordrack2 meenemen.. maar die kent iedereen al.. toch?

Neem maar mee Dennis, kan die zo bij mijn NR3 in de case.

FF A/B vergelijken, loik toch? 8D

apparaten hoeven voor mij ook niet per se nieuw, heel oud of zeldzaam te zijn om interessant te zijn. als iemand bijvoorbeeld heel relaxte dingen met z'n dx7 kan dan ben ik daar wel benieuwd naar...

als ik zo in de exposanten lijst kijk dan zijn vooral de analoge en virtueel analoge bakkies al lekker vertegenwoordigd. is er nog iemand die iets interessants digitaals kan meenemen? of iets geinigs qua controllers...

Origineel geplaatst door schaapje
okidoki

nou nog die portadat... iemand?

Ik wil wel mijn niet-zo-porta dat meenemen. Als iemand anders dan een paar tapejes mee kan nemen want zoveel heb ik er niet.

FF wat anders. Goose zoe djleon en weet ik veel wat allemaal een amsterdams accent heeft.

Kunnen we niet met een konvooi die kant oprijden.

Oxy en ik komen vanuit Enkhuizen.

I'm the invisible man

I'm the invisible man

Volgens mij komt de onzichtbare man( en zelfs meerdere exemplaren) want er staan een paar 'onbekende' bezoekers aangemeld=)

"onbekenden" zijn personen die hun nickname niet ingevuld hebben. lege entries schoon ik op, dus het zijn wel echte aanmeldingen. alleen dus zonder nickname.

murphi: tof! ik heb nog wel wat tapes denk ik. ik zal eens zoeken.

maar als iemand een echte portadat heeft en die mee wilt nemen dan hoeft murphi zich geen dwarsleasie te sjouwen met zijn niet-zo-heel-erg-porta dat.

da's toch een vrij fors ding? daarom vroeg ik of iemand een portadat had, die dingen zijn lekker makkelijk van tafel naar tafel te sjouwen...

maar ik vind het goed hoor bambam!

Zijn daar gewone DAT tapes voor te gebruiken Murphi? Ik heb nog wel een zooi tapes liggen, welk type heb je nodig?

Nou dan laat ik het maar aan Bamse over. Die DAT is idd wel teringzwaar.

Misschien anders iemand met een craptop ?

Amsterdam Accent Express

Amsterdam Accent Express

Hey, TwinX!
Tof idee, heel Mokum en de hele gallemiese in de buurt wat ook plat prate ken in de grote
karavaan naar het suije!
Motte we dat pleures end niet allenig rije! Misschien een paar lekkere wijve mee en
wat te suipe? Met een sootje toffe gosers kenne we lache!
Wie komt?

Hehe zullen we dan maar Engels als voertaal houden deze dag ? Anders vrees ik voor communicatieproblemen (t is niet de eerste keer dat een Amsterdammer duits tegen me gaat praten)

Back