Meeting

Lijkt me een puik plan !! Ik ben er ook wel voor te porren.
Lijkt me niet alleen leuk voor de apparate-praat maar ook om elkaar eens te ontmoeten !! t'Is natuurlijk wel leuk om een plan te hebben voor de dag maar dat lijkt me een eerste keer toch erg lastig met al die apparaten en....praat.

Als we nou eerst eens kijken wie er allemaal willen komen door bijvoorbeeld op de main pagina een globaal plan voor te leggen. En een "formuliertje waar je je in kan schrijven" dat je er wel oren naar hebt. Dan kunnen we met die mensen eens kijken wat we willen en wat mogelijk is ? Misschien zitten er tussen die mensen wel gasten die beschikking hebben over een zaaltje en of over een P.A. En persoonlijk ben ik ook wel bereid om bijv. een geeltje te lappen eeeuh 11 euro bedoel ik. Als er dan 30 man komen kan je al voor fl 750,- a 330 euro het een en ander huren ?? Allemaal wat drinken mee en je hebt een top dag voor een paar tientjes....toch ?? Gemiddeld avondje/dagje stappen ben je meer kwijt.

klinkt leuk...ik wil dan bv mijn RM1x wel meenemen en demo'en als er mensen geinteresseerd zijn...... verder misschien een waldorf pulse of micromodular? juno6?

Olaf

roken en drinken?

roken en drinken?

als mensen boven een synth drinken en roken ,lijkt me niet zo,n fris idee,is zoiets ook te verzekeren,want als er ook maar een drup op of in je synth van 6 ruggen komt ........zeg maar doei !!!!!!! kwil niet seiken ,maar tis wel zo

ik heb het al een keertje gehad op m,n sy77 en die *** wilde me niet betalen,resultaat toetsen die niet meer werkten programmas niet en knoppen die vast bleven zitten .

schoonmaak en restauratie kosten 750,- dank u wel

en dit was in een klein zaaltje om even m,n setup te demonstreren aan dorpsgenoten

laten we het vooral even rustig aan doen

de opzet en de datum van de meeting is nog niet bekend
en niemand hoeft zijn kostbare bezit over straat te nemen en ergens binnen handbereik van anderen te zetten als hij dat niet wil

ideeen zijn uiteraard welkom

Voor degenen die het nog weten. Vroeger was er ooit in Eindhoven een maandelijkse bijeenkomst van de Midi club zuid nederland. Die huurden een zaaltje af (zo'n eentje bij een sportzaal, je kent ze wel)
En dan heb je zo'n barretje waar je een peuk kan roken en kan die as niet in je knoppenbak pleuren.

Is het wat om ergens in NL (Utrecht of zo) zoiets een keer te proberen? Heb nog wel een laptoppie. :)

Orgineel geplaatst door matt second
we zijn ermee bezig :)

Hoi,

He Roal, tja dat krijg je he als je door boeren omringd wordt. Die boeren hebben dan geen respect voor andermans apparatuur.

Ze zien alleen maar hun trekkers en hun koeien als iets waardevols en hebben ballen verstand van dure synths en andere dure instrumenten....

Dan krijg je dingen als, peuken uitgedrukt krijgen op je synth, bier over je mooie toetsen en niet te vergeten koeiestront over je pitchbend :) :) :)

Groeten,

Attachments

• jmj-01.gif
    jmj-01.gif
    12,3 KB · Bekeken: 125
Nogmaals

Nogmaals

We zijn er mee bezig en niemand hoeft spullen mee te nemen als men dat niet wilt.

Orgineel geplaatst door fuse
Voor degenen die het nog weten. Vroeger was er ooit in Eindhoven een maandelijkse bijeenkomst van de Midi club zuid nederland. Die huurden een zaaltje af (zo'n eentje bij een sportzaal, je kent ze wel)
En dan heb je zo'n barretje waar je een peuk kan roken en kan die as niet in je knoppenbak pleuren.

Is het wat om ergens in NL (Utrecht of zo) zoiets een keer te proberen? Heb nog wel een laptoppie. :)

Ik ben er een paar keer geweest ja....toen ik nog géén spullen had om te geilen op de spullen van de anderen :D

Maar ik ben benieuwd...ik zou als ik fatsoenlijk vervoer kan regelen m'n spullen wel meenemen hoor...vind dat niet zo'n probleem, en het is toch de makkelijkste manier om wat dingen te laten horen...

Ik ben een keer naar een muziekdag in alphen a/d rijn geweest waar ook een paar lui spul mee hadden genomen, was heel leuk. Sta ik op een verloren moment even een Vangelis nummer te spelen in een hoekje, gaat iemand aan de andere kant van de zaal meespelen...erg grappig :)

*bump*

Het is al weer een tijdje geleden ja.
Misschien dat de nieuwe mensen hier nog een toffe lokatie weten of zo? Of anders een keer een HCC stand regelen daar bij die sjakies. Over een flink aantal maanden is dat er weer en wie weet is het dan wel geinig om zoiets er bij te doen.

Of anders op de Music & Harmony beurs in R'dam? (Ook al is het een totale ..... piep..... ) Daar kunnen we (ik) zeker wat regelen. Al is het maar een keer per jaar. Gewoon doen! Leuk!
Zijn we allemaal crew en kunnen dichtbij parkeren en gratis entree. Wat wil je nog meer? ;)
Standje d'r bij met demo CD verkoop. 2e hands vintage synth markt. Shit man, ik zie het echt zitten.

Origineel geplaatst door fuse
*bump*

Of anders een keer een HCC stand regelen daar bij die sjakies. Over een flink aantal maanden is dat er weer en wie weet is het dan wel geinig om zoiets er bij te doen.

In Vlaanderen bestaat er zoiets als de Micro Computer Dagen die elk jaar in februari doorgaan in Antwerpen. Een van de organisatoren is de HCC België. Een van aangesloten computerverenigingen (www.ct.be) heeft een eigen MIDI-groep die elk jaar een aparte stand heeft. Zoiets moet dus ook in Nederland kunnen.

Ik noem maar wat

Ik noem maar wat

In september is er in Antwerpen de Mega Music Fair, en anders in 2003 de Hobby &Micro Computer Dagen.

Maar de locatie zal voor velen wellicht niet interessant zijn want de meeste DSF'ers wonen in Nederland. Antwerpen is nu niet direct bij de deur (als je bv in Groningen woont)

Alhoewel elk weekend opnieuw een heel leger Nederlanders afzakt naar Antwerpen om de boel daar 'luidruchtig' op stelten te zetten ;), dus de weg vinden is alvast geen probleem 8)

Oh, ok. D'r zijn ook van die computer beurzen.
Verder volkomen kansloos daar niet van.
Maar d'r zit altijd wel een ruimte bij om dit soort dingen te organiseren erbij. Is dat misschien een idee?
Als die organisatie ermee akkoord gaat en we op die manier geen kosten hebben en dat soort geneuzel lijkt met me een ideale gelegenheid om bij genoeg (aktieve) belangstelling zoiets te regelen. En bijv een mini optreden regelen of weet ik het.

Dus zou ik zeggen. Denk eens aan jezelf wat je bij zo'n bijeenkomst zou willen en ga eens brainstormen. Maakt niet uit of het kan. Het concretiseren komt vanzelf wel. Met een groep enthousiaste mensen kun je hele leuke dingen doen hoor. :)

en als jullie nou is allemaal naar mij toekomen op mijnzolderkamertje. al jullie apparatuur mogen jullie dan na afloop laten staan(anders moet je dat weer helemaal mee terug sjouwen naar huis).

ik haal dan wel een kratje bier:)

Waarom komen jullie niet het weekend van 14 september naar Perron 55 in Venlo??

Ik heb dan een Electronic Music & Art festival georganiseerd met DJ's, VJ's, Live Acts, en performers. Er zullen ook een aantal leden van dit forum komen optreden en/of DJ-en.

Ik heb hier laatst al een bericht over geplaatst (inschrijvingen wie van jullie wil optreden), maar nog weinig reacties gehad...

dus..

equate

lijkt mij een "puik" plan !

Back