Meeting

nie zeuren mensen, er is hier iemand (equate) die jullie gvd een perfecte aanbieding doet. we hebben het hier over een professionele zaal met een duchtige pa, fijne lampjes en alles erop en eraan, niet een of andere afgetrapte jongerensoos in bovenkarspel. oh ja, er kunnen zo een paar honderd man in. kijk anders even op www.perron55.nl

tsja, alleen de locatie. venlo. ik weet het, het is limburg. maar wel noord limburg. nog geen half uur van eindhoven af, dus zo'n ramp kan het niet zijn. dus tenzij iemand de ekko in utrecht kan regelen is dit wel een erg mooi aanbod!

Origineel geplaatst door speady
Alleen als je maar 1 pa opstelling hebt dan kunnen er niet zoveel tegelijk aan de slag...(allemaal met hoofdtelefoon is ook niet alles..) Meerdere Pa 's is wel mooi....weet niet of dat kan?!?

Ja hallo...meerder PA's !
Hoe had jij je dat voorgesteld ??

en met een PA bedoel ik dus een echte PA 2kW per stack....geen behringer boxjes en een mixertje...

equate

Re: Re: Party!

Re: Re: Party!

Origineel geplaatst door equate

als er genoeg mensen voor zijn, dan wil het het wel in gang gaan zetten
equate

Voor mij is het nog net 5 kilometer meer dan een gigantisch pleuriseind weg, maar wat mij betreft kun je het wel in gang gaan zetten, Equate!! 15 september, okee!

Twin-x, BOB jij of BOB ik?

Origineel geplaatst door schaapje
we hebben het hier over een professionele zaal met een duchtige pa, fijne lampjes en alles erop en eraan, niet een of andere afgetrapte jongerensoos in bovenkarspel.

...bovenkarspel...zou mij beter uitkomen!! (5minutenfietsen)....;)

Maar een ritje naar Venlo of Utrecht doe ik net zo graag, als daar alles aanwezig is!

ik vind de opzet wel leuk alleen die pa is wel ff heavy om mee te kloten ik vind ook in principe dat niet jan en alleman moeten kennen komen.
oow en de locatie maakt niet veel uit en extra boxern moet geen prtobleem zijn van mij mag het dus in peron55
ik neem wel gear mee en desnoods een simpele mixertje

Origineel geplaatst door speady
en inderdaad....als er non dsf'ers aan je spullen kunnen dan is dat best klote.... apparte zaal of gedeelte mogelijk?? flink wat toezicht? zorg dat je buurman(beursidee) op je spullen let.. moet te doen zijn...

Vantevoren inschrijven op het forum, en legitimeren o.i.d. aan de deur. Dit voor het overdag-gebeuren.

Tijdens de party 's avonds is alle gear natuurlijk opgeruimd, en staat netjes achter slot en grendel tegen de jat (behalve de gear van de gasten op het podium uiteraard). En dan mag wat mij betreft iedereen die betaalt gewoon naar binnen :)

(ik bedoel dus dat non-dsférs gewoon overdag niet naarbinnen mogen. Het is toch onze meeting? daarna algemene party met optredens.)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mono-poly
ik vind de opzet wel leuk alleen die pa is wel ff heavy om mee te kloten ik vind ook in principe dat niet jan en alleman moeten kennen komen.
oow en de locatie maakt niet veel uit en extra boxern moet geen prtobleem zijn van mij mag het dus in peron55
ik neem wel gear mee en desnoods een simpele mixertje

- De PA kunnen we voor echte optredens gebruiken
- Iedereen zorgt er overdag voor dat ie wat kleine geluidversteking heeft, in noodgevallen kunnen we ook nog wel een kleine versterkte set opzetten
- Qua bezoekers: DSF leden zijn genodigden, aanhang is ook welkom. Verder publiek zouden we makkelijk kunnen scheiden door de aankldeing van de zaal

equate

goed, dan stel ik voor dat we eens concreet na gaan denken wat er nodig zou zijn voor in venlo in perron55 zo'n dag te organiseren

Gaaf!

Equate je bent een held! Echt waar!

Mensen gewoon doen! Als er iemand in omg Ehv mee wil rijden (met gear wat in de kofferbak past) gewoon laten weten. Dan gaan we een feest van maken. :)

Als andere met vervoer in hun maag zitten moeten ze dat even laten weten. Dan kunnen we met z'n alleen een oplossing helpen verzinnen.

En equate als je nou een groepje mensen verzameld om alles te regelen en mee te helpen. En dan dat mensen die mee willen helpen bij jouw of de moderators aanmelden komt er wat structuur in en gaat het allemaal vast wel lukken.

Ik heb 2 gss2033 speakers en versterker staan .. wil ze best meenemen.. kunnen ook redelijk hard.. mijn mixertje gaan zowiezo mee.. ik neem aan dat de meeste wel iets van een mixertje mee zullen nemen toch....

Origineel geplaatst door NorthernLightX

(ik bedoel dus dat non-dsférs gewoon overdag niet naarbinnen mogen. Het is toch onze meeting? daarna algemene party met optredens.)

Ik denk dat er ook een aantal mensen zijn die zeer geintresseerd zijn om "een kijkje in de keuken te mogen nemen". Maar we kunnen de zaal wel zo inrchten dat we 2 area's kunnen maken. Een "kijkers" gedeelte en 1 deelnemers gedeelte.

equate

Als het hele plan doorgaat kan ik 1 à 2 mensen meenemen (afhankelijk van de hoeveelheid gear die meemoet), vanuit regio Velsen/Haarlem, Noord-Holland. Ik neem aan dat het tot 's avonds laat gaat duren, i.v.m. moeheid en/of alcohol denk ik dat dezelfde avond terugrijden dan geen goed plan is, zijn er betaalbare hotelletjes in Venlo?

Ik neem aan dat het tot 's avonds laat gaat duren, i.v.m. moeheid en/of alcohol denk ik dat dezelfde avond terugrijden dan geen goed plan is, zijn er betaalbare hotelletjes in Venlo? [/B]

Die zijn er wel ja..

Ok, dan hebben we nu dus soort van besloten dat we zondag 15 september een DSF-dag houden in Perron 55 als onderdeel van het Electronic Music & Art festival !

Omdat ik het met vanalles en nogwat al druk genoeg heb, is Schaapje bij deze mijn rechterhand. We zullen zo snel mogelijk een post plaatsen waarin alles duidelijk op een rijtje zal worden gezet. De ruwe opzet is echter alsvolgt:

Zaterdag avond: Sonic Planet party (met misschien ook 1 DSF Live-act: afhanklijk van jullie ingezonden demo's...)
Zondag middag: DSF-meeting
Zondag avond: Optredens DSF leden...wie daar voor aan aanmerking komt moeten we misschien via een stemming bepalen?

...goed..maar idee-en hier posten aub.

equate

of we maken er een gezellige aparte thread van?

misschien wil een moderator wel een verwijzing op de start-pagina van het forum maken dan?

equate

ikke niet snap... Wat moet er gebeuren? Verwijzing naar helicopter viewtje? ;)

Origineel geplaatst door schaapje
niet een of andere afgetrapte jongerensoos in bovenkarspel.

Heel even off topic. Maar wat is jouw relatie tot bovenkarspel en over welk jongeren centrum heb jij t?

Aangezien dit mijn aangrenzende dorp is :)

Origineel geplaatst door sander
Niet te grote zaal, niet te veel mensen en ook niet roken.

ik neem aan dat je s'middags bedoeld??
Anders wordt het wel heel ongezellig....

equate

Het is een grote zaal, dus kunnen er veel mensen (dsf-ers) komen, die waarschijnlijk ook roken. Als je je apparatuur wilt beschermen niet mee nemen.. Of bedoel je ham roken?

Back