Meeting

goeie herder christus te paard!
(sorry, limburgse achtergrond...)

er staan al 24 pagina's vol met dat soort geneuzel zoals "...ben benieuwd..."

probeer het hier aaauuuuuubbbbbbb een beetje on topic te houden.

ja, de dsf meeting gaat door
ja, er komen zo'n 60 dsf'ers
ja, er nemen zo'n 15 man leuke, zeldzame, nieuwe of coole dingen mee
ja, we hebben een gezellig avondprogramma met 4 dsf dj's en 3 dsf live acts

en dat gaat allemaal gebeuren! 15 september!

en JA het is in F%$KING Venlo! en daar wil ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen woord meer over horen !

:)

bedankt voor uw aandacht
nu is het tijd voor slaapjes doen

Dat het in Venlo is op zich geen probleem. Vanuit Dordt is dat gewoon in ene doorblazen. Alleen wie die dag op 15 september heeft geplant kan ik wel killen! Mijn ouders hebben speciaal de vakantie uitgesteld tot na m'n verjaardag en dan zou uitgerekend ik de hele dag niet thuis zijn... Dus nu moet ik op 15 september keurig even thuis blijven terwijl jullie je zitten te vergapen aan ieders gear en een lekker feest achteraf :(

Het leven is soms zwaar klote...

Welke amsterdammer:

Welke amsterdammer:

Voelt zich geroepen iemand mee te nemen? deze nog steeds autoloze man wil wel maar heeft een probleempje gehad met zijn toet..

Uw aanbiedingen aub Private:)

waar blijft die flyer-scan? :D :D

ik ben de hele ochtend bezig geweest met het zoeken van een mooie buffy achtergrond voor mijn mac (ter ere van het begin van het nieuwe buffy seizoen) en had daarom geen tijd.

maar dan zal ik het NU maar gaan doen!

Damn 15 sept.??? das op een focking zondag... lekker hoor... maandag moet ik weer om 4.30 op... shit zooi

dan ga je eerder weg, dat mag vast wel ...

grappig hoor... en jah tuurlijk mag ik eerder weg maar als ik ga ben ik afhankelijk van mensen die nog een plekje over hadden in de auto...

Origineel geplaatst door Tron
grappig hoor... en jah tuurlijk mag ik eerder weg maar als ik ga ben ik afhankelijk van mensen die nog een plekje over hadden in de auto...

We kunnen het misschien speciaal wel voor jouw proberen te verzetten naar zaterdag. Is dat een idee?

:) ;) ;)

equate

jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

Origineel geplaatst door equate

We kunnen het misschien speciaal wel voor jouw proberen te verzetten naar zaterdag. Is dat een idee?

:) ;) ;)

equate

Zou geweldig zijn :okdan:

ok nu ff normaal... LUL NIET ZO SLAP!!!

ahhh dat lucht op!.

enfin. is er iemand uit de regione van alkmaar die gaat??? zo jah is er een plekje over? PB me maar

Re: jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

Re: jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

Origineel geplaatst door Tron

ok nu ff normaal... LUL NIET ZO SLAP!!!

Woei ! ....sorry Bert ik wis nie dat je kwaad werd...

=(

equate

Re: Re: jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

Re: Re: jah hoor, of dat jullie dat gaan doen...

Origineel geplaatst door equate

Woei ! ....sorry Bert ik wis nie dat je kwaad werd...

=(

equate

licht niet aan jou maar ik ben nog al gestresd hier... ik haat me baan krijg alleen maar domme mensen aan de telefoon en deze mensen denken het ook nog een keer beter te weten. al met al je zette gewoon ff een deurtje open waardoor ik even mijn caps lock kon gebruiken.

eh mooie flyer idd

Hmmm, misschien is mijn nuvolgende vraag al aan de orde geweest, maar ik heb eerlijk gezegd weinig zin om alle 25 pagina's door te lopen. (wat mij betreft kan er wel wat niet relevant slap gelul uitgesloopt worden trouwens).
Dus:
Is er iets geregeld voor de exposanten wat betreft veilige opslag van hun spulletjes aan het eind van de middag? Lijkt me niet zo leuk als de diverse apparatuur zo lang in de gang of voor de deur in de auto moet blijven tot de avond ten einde is.

Origineel geplaatst door senso
Is er iets geregeld voor de exposanten wat betreft veilige opslag van hun spulletjes aan het eind van de middag? Lijkt me niet zo leuk als de diverse apparatuur zo lang in de gang of voor de deur in de auto moet blijven tot de avond ten einde is.

Goeie vraag hoor, trouwens je gear in de wagen laten lijkt me zeker niet verstandig hoor.

Nog een vraagje, als ik zo zie wie er allemaal spullen meebrengt dan vraag ik me toch het volgende af:

Hoe zit het met de stroomvoorziening? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de ruimte over zo'n honderdtal stopkontakten beschikt? Brengen we best zelf verlengkabels mee?

Is wel een goeie vraag lijkt me.

Kan er niet iemand bij die autos blijven om op te passen zodat die junks uit de buurt blijven? Anders denk ik niet dat ik m'n gear zo maar in m'n oto pleur. Zal nl. niet de eerste keer zijn dat d'r een ruit is ingetikt. En ook nog dat deze info publiek is dus iedere lowlife weet wat er gaande is die 15e.

Een afgesloten kamer met 1 sleutel voor 1 pers is ook goed. Maar wel junk/huftervrij graag.

Niet dat ik de leiding/organisatie niet vertrouw, maar de verzekering dekt zoiets gewoon niet. En dan is een gozer met een honkbalknuppel een veel betere oplossing. (chick met een tazer mag ook hoor)

Back