Meeting

Sjee en dan ook nog net in Venlo...
Voor de mensen uit de randstad die denken dat Venlo een pitoresk dorp is waar men in klederdracht loopt... Dat is dus niet zo. (enige vorm van klederdracht waar je in venlo over kunt spreken is een riem om de arm en een spuit in de aders)

Legertje mensen met honkbalknuppel is nog niet zo'n slecht idee.

Is er iets van een grote parkeerplaats dan ?

venlo is inderdaad junken stad nr 2 (heerlen is nummer 1 volgens mij), maar niemand hoeft bang te zijn voor zijn spullen.

ik zal even met equate overleggen wat het makkelijkste is, maar ga er maar vanuit dat je alle spullen 's avonds achter slot en grendel kan leggen en dat het daar veilig ligt.

achter het gebouw is een 'kleine' parkeerplaats, waar plaats is voor een auto of... pfff.. 50 ofzo denk ik met een beetje proppen. en voor de bezoekers die geen apparatuur meenemen is er ook nog de grote parkeergarage 'de maaspoort' op een meter of 300 afstand.

oh ja, er is voor iedere exposant 1 (lees: eeeeeeeeen) stopcontact beschikbaar, dus neem je eigen verdeel doos mee !

Origineel geplaatst door murphi
Sjee en dan ook nog net in Venlo...
Voor de mensen uit de randstad die denken dat Venlo een pitoresk dorp is waar men in klederdracht loopt... Dat is dus niet zo. (enige vorm van klederdracht waar je in venlo over kunt spreken is een riem om de arm en een spuit in de aders)

Nou fijn...

Om even te ontzenuwen dat Perron 55 Venlo een junkenhol zou zijn: DAT IS DUS ABSOLUUT NIET ZO !!

Er zal zeker de mogelijkheid zijn om jullie spullen s'avonds eventjes afgesloten op te slaan.

Parkeerplaats: er is een parkeerplaats voor zo'n 50 a 60 auto's.
Verder kun je ook nog aan de straat parkeren (Kaldenkerkerweg is een lange weg met parkeerplaatsen er naast)

Verder: Neem je eigen verdeeldozen mee !

equate

Laatst gewijzigd:
IK kan niet naar de meating toe komen *(

Klote zooi, heb er gewoon geen tijd voor teveel shit te doen.

KU!!!TKUT!!!KUT!!! (sorry dames) KUT!!!

Origineel geplaatst door da goose
8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o)
HEBBUH WE D'R ALLEMAAAAAAL 'N BEETJE ZIN IN !!!!!!???????
8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o)

JAZEKERRRRRRRRRRR!

handjes in de lucht idereen :okdan:

in een laatste wanhopige poging...

in een laatste wanhopige poging...

Ik zoek voor mezelf en voor een maat van me nog vervoer van Utrecht naar Venlo op de 15... wie rijdt er langs Utrecht of is eventueel bereid om voor deze arme stakkers (:) hehe) een ommetje te maken?

MIJN DANK!:okdan:

Pff, als ik niet heen kan, dan kan jij ook niet heen! :(

Okay okay, ik liet me gaan. Baal gewoon dat ik zondag niet kan. Volgend jaar wordt zoiets dus niet meer op 15 september gehouden hoor je! Veel plezier iig

Meerijden DSF Meeting

Meerijden DSF Meeting

HELP, het is een beetje kortdag, maar waarschijnlijk ben ik niet de enige. Ik zit met een groot probleem......ik heb helaas geen vervoer kunnen regelen voor a.s. zondag. Wellicht zijn er meerdere forumleden met ditzelfde probleem. Dus ik dacht laat ik er nog ff een thread over beginnen. Met andere woorden.

WIE HEEFT ER NOG EEN PLAATSJE VRIJ?

Ik kom uit Zevenhuizen, dat ligt ongeveer tussen gouda en rotterdam in. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik zou deze dag voor geen goud willen missen.

alvast bedankt.

uhmmmmm.....ik woon helemaal buitenaf, ik moet eerst 30 min fietsen voor een station en dan nog 2 1/2 uur met de trein. Da's dus 3 uur reizen, en die optredens 's avonds zou ik voor geen goud willen missen, vandaar :)

Origineel geplaatst door equate

Om even te ontzenuwen dat Perron 55 Venlo een junkenhol zou zijn: DAT IS DUS ABSOLUUT NIET ZO !!

Perron55 natuurlijk niet !!!
Maar dr loopt wel meer dan genoeg gespuis rond het station.

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat heb je ronf iedere station, nooit in Heerlen geweest zeker.......

Hehe neu nooit...

Maxdox en ik hadden midden in het centrum ons studiootje.
Je kunt daar geen 100 meter lopen zonder "Hey pssst koelega...bruin ? wit ? ...:" te horen.

Schietpartijen, dooie junks, razzia's, hoeren... daar kijkt in Heerlen niemand meer van op :(

Back