Meeting

tazex

Nieuwkomer
ik zat te denken aan een meeting in een zaaltje met computers en gear, zijn er mensen die daar zin in hebben..?
tis maar een gedachte :)

Tazex

we zijn ermee bezig :)

Aha.. oke, het was ook maar een hersenspinsel.. anders had ik me er mee mogen bemoeien :)
Als je hulp nodig heb dan hoor ik het wel

wedden!!!!!

wedden!!!!!

wedden dat dit evenement meer als 150 km van m,n huis gehouden wordt.

ha ha ha ha

gemengde gevoelens

gemengde gevoelens

aan de ene kant lijkt het me best leuk en interessant om zoiets te doen, maar ik zeul het liefst zo min mogelijk met m'n apparatuur, er is altijd kans op schade. En waar moet je alles op aansluiten??

Tja het is natuurlijk leuk als iemand een bijzonder apparaat meeneemt zodat de anderen er mee kunnen spelen, zoals een Minimoog bijvoorbeeld, die zou ik altijd wel een keer willen horen.

Alleen niemand hier heeft een minimoog. Maar nu zag ik dat iemand een arp 2600 heeft of mee werkt dus als we geluk hebben :) :) :):p

*zal waarschijnlijk meekijken en luisteren en meet zn mond openstaan wat voor vette sounds voorbijrazen...*

Maar een meeting met bijvoorbeeld de volgende apparaten met goede uitleg kan ook leuk zijn...

Een MPC2000xl, Access Virus B, Triton LE, SE-1 ATC, SidStation, 909, een 303, RS-7000 en nog wat meer apparaten kan toch ook vet zijn.

Verder heeft leo geloof ik weer wat in petto... ;)

Och als er stroom is wil ik m'n apparatuur best meenemen...zoveel is het niet wat ik mee zou nemen...en het is wel leuk om dan wat probeerseltjes te laten horen, toch?

Twee Roland synths, een 19" rekje, de computer en boxen...valt wel mee toch :D

En nee een minimoog heb ik niet, alleen een Juno-60 en die zijn nou ook al weer niet ZO zeldzaam geloof ik...

Hoi!

Een meeting? Dat iedereen al zijn apparatuur meezeult enzo?

Ik denk niet dat daar veel mensen zin in hebben.

Wat dacht je van een meeting op een muziekbeurs. Daar staat tenminste alle apparatuur al....

(:))

Groeten,

Attachments

• 1asp122.gif
    1asp122.gif
    1,6 KB · Bekeken: 113
Waarom niet ?

Waarom niet ?

Het lijkt me juist tof als mensen wat spul meenemen. Natuurlijk niet je hele setup.. maar inderdaad zoals Johnny al zegt, de interessantste items meenemen.. en door de eigenaar/gebruiker laten uitleggen.

Als 45 man aan je apparatuur gaan zitten.. ja.. daar zit ik persoonlijk ook niet op te wachten. Maar er moet wel een opzet te bedenken zijn waar iedereen mee uit de voeten kan.

Ik kan wel m'n pc meenemen, maar daar zitten jullie ook niet op te wachten. Als er daadwerkelijk iets georganiseerd gaat worden ben ik zeker van de partij.

Wie durft de eerste stap te zetten? :)

Maar er zijn nogal wat dingen waar je op moet letten. Wanneer, waar, wie komen er, zodat je daar weer je ruimte op af moet stemmen. Het idee is leuk, nu de uitwerking nog. :)

We kunnen ook gewoon op een zaterdag allemaal naar de winkel van bambam kunnen komen. Bambam zorgt dan voor de koek en zopie. :P

Vraagje bambam, hoe kom je aan die naam? Heb je die allang? Ik ken nl ook een producer die bambam heet.

Back