aan de ene kant lijkt het me best leuk en interessant om zoiets te doen, maar ik zeul het liefst zo min mogelijk met m'n apparatuur, er is altijd kans op schade. En waar moet je alles op aansluiten??
Het zou natuurlijk gekkenwerk zijn als iedereen zijn apparatuur zou meenemen. T idee is meer om van bijvoorbeeld wat gevorderde leden een interessante demo of workshop neer te zetten
Tja het is natuurlijk leuk als iemand een bijzonder apparaat meeneemt zodat de anderen er mee kunnen spelen, zoals een Minimoog bijvoorbeeld, die zou ik altijd wel een keer willen horen.
Och als er stroom is wil ik m'n apparatuur best meenemen...zoveel is het niet wat ik mee zou nemen...en het is wel leuk om dan wat probeerseltjes te laten horen, toch?
Twee Roland synths, een 19" rekje, de computer en boxen...valt wel mee toch
En nee een minimoog heb ik niet, alleen een Juno-60 en die zijn nou ook al weer niet ZO zeldzaam geloof ik...
Het lijkt me juist tof als mensen wat spul meenemen. Natuurlijk niet je hele setup.. maar inderdaad zoals Johnny al zegt, de interessantste items meenemen.. en door de eigenaar/gebruiker laten uitleggen.
Als 45 man aan je apparatuur gaan zitten.. ja.. daar zit ik persoonlijk ook niet op te wachten. Maar er moet wel een opzet te bedenken zijn waar iedereen mee uit de voeten kan.
Ik kan wel m'n pc meenemen, maar daar zitten jullie ook niet op te wachten. Als er daadwerkelijk iets georganiseerd gaat worden ben ik zeker van de partij.
Wie durft de eerste stap te zetten?
Maar er zijn nogal wat dingen waar je op moet letten. Wanneer, waar, wie komen er, zodat je daar weer je ruimte op af moet stemmen. Het idee is leuk, nu de uitwerking nog.
We kunnen ook gewoon op een zaterdag allemaal naar de winkel van bambam kunnen komen. Bambam zorgt dan voor de koek en zopie.
Vraagje bambam, hoe kom je aan die naam? Heb je die allang? Ik ken nl ook een producer die bambam heet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.