Meeting

Voor de middag hadden wij een meeting voor DSF leden en gelijkgestemden gedacht waarbij (maximaal) 25 "exposanten" de mogelijkheid hebben om interessante gear mee te nemen en te presenteren aan geinteresseerden. De nadruk moet hier op de toegevoegde waarde liggen, op welk vlak dan ook.

Iedere exposant krijgt ongeveer 1 meter tafelbreedte ter beschikkiing. Meer ruimte is in overleg eventueel mogelijk. Voor een PA voor je gear moet zelf gezorgd worden. Probeer het een beetje van het niveau hifi/monitor/computer boxen te houden en niet 2500Watt mee te slepen.

Is het niet makkelijker als 1 iemand een mixer en wat boxen meeneemt? Lijkt me een beetje onhandig en onnodig dat 25 mensen met een mixer en boxen moeten gaan sjouwen.

En ik neem aan dat de mensen die gaan optreden wel een mixer bij zich hebben....

Tis natuurlijk maar een suggestie.

dan zou het meer een congres-achtig karakter krijgen met een demonstrator en een groepje mensen dat op klapstoeltjes zit, en dat vonden we niet gezellig.

je moet je voorstellen dat er een enorme U wordt gemaakt van 15 omhooggestelde podiumdelen waarop je je spullen kan zetten en dat daarbinnen tientallen mensen rondlopen die geinteresseerd zijn.

kijk, er staat daar een behoorlijke mixer en PA, maar daar kan niet iedereen tegelijk overheen.

Ah, op die fiets :)

Ja, dan is een klein mixertje e.d. wel makkelijker.

kan je niet beter die podiumdelen van bezoeker en exposant kunnen wisselen...dan kan je de gear en de handelingen beter zien....of zit ik er nou langs?

Origineel geplaatst door speady
kan je niet beter die podiumdelen van bezoeker en exposant kunnen wisselen...dan kan je de gear en de handelingen beter zien....of zit ik er nou langs?

ik begrijp je vraag niet....

??

equate

misschien leuk om te laten zien wie zich aangemeld hebben

goed plan! ga ik morgen regelen!

Ik denk dat hij bedoelt dat de bezoekers op een verhoging moeten staan, en niet de "exposeerder", zodat de bezoekers een goed uitzicht op alle knopjes en gadgets hebben.

[edit]
dit als reactie op Equates "Ik begrijp het niet" - sommige mensen vonden het nodig om ertussendoor te posten, grrrr...;)

leuk trouwens als mensen zeggen ja leuk dat je dit mee neem of zo wil best wat mee nemen uit me list al voorstellen gedaan helaas geen reakties heb geen zin om het voor jan l*l mee te nemen.

Origineel geplaatst door Stefan

hah! en da's het leuke! het zijn geen katertjes maar poezen :)

ze zijn niet zo heel erg dik eigenlijk, maar wel enorme knuffelbeesten... het zijn twee zusjes die we uit het asiel hebben opgepikt toen ze nog maar heel jong waren en ergens in een boom langs de weg waren gevonden.

he??? rood en GEEN katers ?? :confused:
dat zie je niet veel ..

Origineel geplaatst door leo
komt music house ook??

Nee want die hebben alle gear van de wereld al gezien.
En t is alleen voor actieve leden. En mensen die erelid zijn.

-knip-

blaat.. zoals gewoonlijk

:)

Origineel geplaatst door Twin-x

??
wie is er dan erelid ?
en waarom is music house niet aktief ?

Origineel geplaatst door Twin-x

Wanneer ben je erelid?

Als je er een goud strikje omheen bindt er daarmee het podium op gaat op de meeting.. dan ben je erelid !

Ik heb gehoord dat je lid opgemeten word bij de ingang, alleen de 35 langste mogen naar binnen. >:|

Origineel geplaatst door da goose

he??? rood en GEEN katers ?? :confused:
dat zie je niet veel ..

klopt. :)

het zijn echt unieke beesten ;-)

right, ik heb me aangemeld als live-act maar kan op zich ook als dj bezig gaan. moet ik me dan nogmaals aanmelden, nu als dj?

Back