Meeting

Dus wat Omiel eigenlijk probeert te zeggen:

WAT IS ER BELANGRIJKER DAN DE DSF-MEETING????

nou?

als bezoeker kan je je aanmelden tot laten we zeggen een paar dagen voor 15 september. wat dacht je van 10 september? mooie datum, niet?

als exposant moet je iets sneller zijn want: punt 1. er is maar plaats voor maximaal 25 exposanten. punt 2. daar moet wat meer mee geregeld worden en daar moeten we een planning van maken.

als live-act / dj opgeven kan tot 1 augustus.

tijd zat voor iedereen lijkt me dus.

Origineel geplaatst door omiel

Vind ik altijd vreemd als mensen dat zeggen. Je zet nu toch gewoon de DSF dag in je agenda, en als er dan iets anders voor die dag opkomt is dat jammer want je hebt dan al de DSF dag gepland staan.

tja ik ga niks zo ver van ten voren plannen, als je dat vreemd vindt is dat jouw probleem.

maar goed 10 september is een mooie dag idd
en trouwens heb geen agenda ik onthou alles in mijn hoofd. en heb ruimte voor tien dagen

Re: Re: Venlo?

Re: Re: Venlo?

Origineel geplaatst door equate

Ja sorry hoor maar hier zakt dus echt mijn broek van af !!!
Tsssssssss.... We regelen nog eens wat !!
equate

Overdrijf niet zo man! Ik meld alleen maar dat ik het jammer vind en geef meteen aan dat het voor de noorderlingen dus lastig wordt om de meeting te bezoeken. Heb er echt wel respect voor wat je doet dus... ga dan niet zo zielig doen als je wat comments krijgt over de afstand!!! Het is gewoon en fijt!

Equate & Schaapje schoppen :kont:

Enne, gij kunt nie iedereen tevreden houen nie. :)

Maar eh, is die security al geregeld? Zul je net zien dat Al quaida gaat lopen fokken. Verliezers!

[onzin]

Ik kan wel een paar sportschoolgorilla's regelen die bij de deur staan en ieders wiet afpakken :) (om het vervolgens maar in veilige handen te geven natuurlijk)

[/onzin]

Is het trouwens niet een ideetje om een soort van ruilbeurs op te zetten voor je overbodige gear ?

[amerikaanse mode]
We hebben via onze geheime in en externe informatiediensten niet-specifieke informatie ontvangen over een eventueel mogelijk aanwezige dreiging door een niet nader gespecificeerde en geidentifieerde groepering die eventueel kan plaatsvinden op een toekomstig te bepalen tijdstip en/of plaats. Dus we zijn gewaarschuwd!
[/amerikaanse mode]

:)

als je toch over veiligheidsdiensten enzo praat, sluit dan de inschrijving even op 11 september (voor mensen die van dat soort dingen houden :) )

Dit is de eerste meeting. De volgende meeting kan door andere mensen op een andere locatie georganiseerd worden. Ik ben al blij dat er tenminste al een serieuze opzet voor een eerste meeting is.

Over wiet gesproken.

Mogen m'n buitenaardse vriendjes ook mee?
Ze zijn dan wel niet rood maar wel zindelijk. +)

Wat ik eigenlijk nog mis is een routebeschrijving vanaf bijvoorbeeld het station en vanaf de grote wegen. :erm:

ik neem aan dat dat op de site komt...ik ben namelijk zelf ook Richtings-gestoord.....hoop dat ik t ooit vind...

Als je het station uitloopt de eerste weg rechts en dan door lopen... Op een gegeven moment (5 minuten lopen) dan aan de linker kant. Heeeel erg simpel.

routebeschrijving komt er inderdaad nog aan.

maar het kreng ligt aan dezelfde weg als het station, om een metertje of 500 afstand. dus je kan 'm niet missen.

Gewoon het vetspoor volgen. :)

Ben ik ff blij dat ik niet afhankelijk van de NS ben. (je kunt evt nog mee als je wilt)

Mooi, dat scheelt mij weer een route maken. ik zal de link morgen ook even op de website erbij zetten voor de eenvoud.

ik zal ook nog even nakijken hoe laat de laatste treinen vertrekken in venlo, maar uit het hoofd schat ik een uur of twaalf...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit is de eerste meeting. De volgende meeting kan door andere mensen op een andere locatie georganiseerd worden. Ik ben al blij dat er tenminste al een serieuze opzet voor een eerste meeting is.

Ik ben onwijs blij dat de heren dit organiseren! Ok, ik woon bijna in de waddenzee, maar je moet er wat voor over hebben :). Zelf had ik ook wel een mooie lokatie in beeld. Theater Romein, hier in Leeuwarden. Het is net Paradiso, iets kleiner, maar veel mooier. Toekomst muziek!

DSF meeting part II in Utrecht?

Greetz,

Yawgmoth

Back