Meeting

Origineel geplaatst door Blinx
ps moet je je ook aanmelden voor het avond programma als je niet live optreed ofzo?? Khad schaapje al gemaild maar op deze manier komt iedereen het te weten....

inderdaad, vroeg ik me ook af... ik weet namelijk nog niet hoe ik daar (weg)kom, en wat ik de volgende dag allemaal moet doen [en hoe vroeg] dus ik weet nog niet of ik me al voor de avond moet aanmelden... :confused:

ps is er ook ergens een lijst van wie er allemaal komt, of moet ik gewoon niet zo lui zijn en deze hele thread gaan lezen?

aanmelden? savonds is t gewoon een feest. Je weet wel met gewone mensen die lekker uit willen gaan. Dus binnewandelen met in je klauwen zoals er staat een briefje van 5 euro en zuipen en beuken

ja jongens, op de site is alles te vinden, zoals wie er komt en er staat ook dat je voor het avondprogramma niet hoeft aan te melden...

Origineel geplaatst door OnAcid
Iemand van plan een SH-101 en een monopoly mee te nemen, Omiel? ;)
Yep.

Niemand wil mij :-(
Maar ach, als enig meisje tussen al deze mannen, wat zal ik misssen.
Heb nog wel twee hele grote katers in de aanbieding.

hoe niemand wil mij? Zeg IEMAND sleep dat vrouwmens eens ff mee. Zodat er tenminste nog EEN vrouwke in die keet staat

Origineel geplaatst door emroo
Niemand wil mij :-(
Maar ach, als enig meisje tussen al deze mannen, wat zal ik misssen.
Heb nog wel twee hele grote katers in de aanbieding.

kater?? een rooie kater toevallig ??
ik zoek nog een vriendje voor klojo, mijn kater

Origineel geplaatst door Pjotr G
hoe niemand wil mij? Zeg IEMAND sleep dat vrouwmens eens ff mee. Zodat er tenminste nog EEN vrouwke in die keet staat

Pjotr G, er zijn er al 2 maarliefst als alles doorgaat. nl: de vriendin van Kenny en van Daftmax :okdan:

Een hele grote zwarte, en een zwart-witte.Maareh...Klojo moet maar een ander vriendje zoeken hoor, deze zijn onafscheidelijk.
(sorry, heeft niets meer met dit topic te maken)

Goed...

Verwacht deze week meer duidelijkheid over wie van de ingeschreven live-acts en DJ's voor de DSF party door ons zullen worden uitgenodigd om op te treden.

Voor diegene die nu niet aan de beurt zullen komen: je naam gegevens, en/of muziek zijn nu in iedergeval bekend bij me. Eventueel zul je nog door mij benaderd voor een optreden op een Sonic Planet party.

equate

Origineel geplaatst door Pjotr G

uhm,. mijn verloofde, die fotootjes wou komen maken, is ook wel degelijk vrouwelijk hoor.

hee ik heb me wel aangemeld als bezoeker maar ik zie mezelf nergens op de lijst. moet ik me nou opnieuw aanmelden?

Origineel geplaatst door nick nova
oozi: drehbank, akai workstation, en maq zou cool zijn.

en dit wil ik best meenemen, als ik bij iemand in kan prikken op een mixer..anders moet ik namelijk m'n flightcase ook meenemen. en als men de drehbank editor wil zien moet er ook ergens en computer staan...en als m'n akai, dreh en maq met iemand anders z'n synth(s) zou mogen praten zou 't ook erg fijn zijn...
maar dat zal allemaal toch niet zo'n probleem zijn toch? :) :)

Laatst gewijzigd:
oozi.... geen probleem... drehbank is leuk voor de ATC aan te sturen.. MAQ voor mijn doepfer modular..

oozi: als jij jezelf niet ziet, dan is er misschien iets fout gegaan ofzo, probeer het nog eens.

Is er eigenlijk al een spreker voor die 45 min bekend???

Nee, ik heb nog niemand kunnen vinden. Ik had in eerste instantie Ernst Bonis in gedachte, mijn vroegere leraar sounddesign op de HKU. Die man heeft veel van de fabriekspatches voor de yamaha fm-apparatuur gemaakt. Maar die is er helemaal mee gestopt.

heeft iemand van jullie nog suggesties?

Back