Meeting

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
oozi.... geen probleem... drehbank is leuk voor de ATC aan te sturen.. MAQ voor mijn doepfer modular..

dat zullen m'n spullekes fijn vinden, om met zo'n mooie familie te mogen spelen! moet ik me nu ook als exposant inschrijven?

en qua spreker lijkt het mij persoonlijk leuk om eerder een sounddesigner/geluid(stapijt)enbakker te horen dan een muzikant/producer. maar da's mijn mening...

als er iemand van een fabrikant zou moeten komen spreken... welke fabrikanten zijn dan het meest intressant??? Wie zou je het liefst horen....

(Of hier ff een nieuwe thread van maken?)

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het spul van marten..... MOTM modular, Arps, minimoogs... aaaaaaaargh

als senso een leuk verhaal van pak 'm beet 45 minuten kan vollullen met interessante info eventueel in combinatie met wat synths dan is ie meer als welkom om dat te komen doen!

Ik heb gehoord dat Senso een grabbelton meeneemt,
Vol met rare spulltjes die hij overal vindt en daar mogen we allemaal (tegen betaling?) uit grabbelen. :P

Origineel geplaatst door schaapje
als senso een leuk verhaal van pak 'm beet 45 minuten kan vollullen met interessante info eventueel in combinatie met wat synths dan is ie meer als welkom om dat te komen doen!

WA SCHUIFT DA ? :maffia:

Nee, ff serieus jongens, ik zie mij niet op een stoel staan met een microfoon voor me snavel. Ben ik veel te verlegen voor. Zou trouwens niet weten wat voor verhandeling ik zou moeten houden. Laat dat maar lekker doen door iemand die dat vaker heeft gedaan en die z'n onderwerpen min of meer voorbereid heeft.
Zal 's goed nadenken of ik niet nog een analoge vak-freak uit de gouwe jaren kan vinden.

ALS IK TENMINSTE MET DIE MOKUM EXPRESS MEE KAN

dus: laat iedereen even die grijze cellen werken en nadenken of ie nog iemand weet die daar een 45 minuten ons weet te boeien...

hehehehehe

vieze smerlap

of we ook aan haar knopjes mogen draaien...?

8)

jongens... het niveau daaaaaalt weer tot een dieptepunt

of een hoogtepunt. ligt eraan hoe je het bekijkt.

anyways, om het gesprek weer een beetje diepgang te geven: kent er nou echt niemand een mogelijke spreker?

Origineel geplaatst door Twin-x
Iedereen zijn clavia spul mee want wout blommer komt ook even kijken :)

Als Wout komt dan kan die misschien een verhandeling houden analoog vs dsp powerd synths? Dan wordt de stemming aldaar alvast wat gepolariseerd.

Greetz,

Yawgmoth

Jah, dan zorg ik voor de rotte eieren! :p

OK, WAAROM MOET ER EIGENLIJK EEN SPREKEN ZIJN DAN?

shit capslock toets :(

(bij deze kondig ik officieel aan dat ik de ergste vorm van het gevreesde typvirus heb)

Er HOEFT niet per se een spreker te zijn, het leek ons gewoon een leuk idee en het brengt wat variatie in het programma... Als we er geen kunnen vinden wordt het vast en zeker ook heel gezellig.

Back