Bass
Gepokt en gemazeld
"high-end perfecte piet-precies gedoe" waarachter menig componist of muzikant een heel leven doelloos zitten te wachten op het grote licht.
hmm ik herken een paar SF-ers hierin ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"high-end perfecte piet-precies gedoe" waarachter menig componist of muzikant een heel leven doelloos zitten te wachten op het grote licht.

In vele gevallen ga ik je waarschijnlijk gelijk geven; maar aangezien je audio interfaces als voorbeeld neemt...Er zijn echter ook een hoop mensen die geen zin meer hebben om 2 AudioSonic cassetterecordertjes aan elkaar te koppelen om meersporig op te kunnen nemen en slechts een paar honderd euro te besteden hebben. Ik word er soms een beetje moe van dat als ik iemand vraag welke geluidskaart ik het beste kan kopen binnen de 200-euro grens dat mensen elkaar meteen beginnen te overbieden met 'ja, nee, je moet deze hebben (1000 euro). Wat? Voor 1200 euro heb je al een ...., dan kun je dat beter nemen!'
Net als bij threads als 'wat voor synth moet ik kopen' geldt ook hier: wat wil je doen, wat heb je nodig en hoeveel geld heb je er voor over? Ik zou geen enkel merk afschrijven. Als jij een eenvoudig ding nodig hebt en je wilt er niet teveel voor betalen, waarom zou je dan voor een veel duurder alternatief gaan dat misschien voornamelijk dingen beter kan die je helemaal niet nodig hebt?

Ah, niet gezien.Zo lekkere necrobump van een 11 jaar oude post
Inmiddels heb ik een Motu 16A van een kleine 1500 ballen haha.
Maar goed, 't is nog even relevant als toen.