Is Behringer echt zo slecht???? of niet....

Origineel geplaatst door Flying Panther
Sterk staaltje marketing dit! :D

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een sompig geluidenmoeras ervaren als 'een warme analoge sound' :D :D :D

Origineel geplaatst door Exzit
Ik dacht anders dat de ADA8000 dezelfde premaps en ad convertor had.

Eerlijk gezegd heb ik dat weer van anderen. Dat de ADA andere en betere converters zou hebben. Ben nu nieuwsgierig geworden en als alle garantie verlopen is haal ik de boel uit elkaar. Ik wil met eigen ogen zien wat er nu inzit. Kan ik meteen even kijken of het een optie is om er iets anders in te sleutelen.

Greetz..!

:)

Attachments

• behringer.jpg
    behringer.jpg
    203,1 KB · Bekeken: 121
mischien een noob vraag hoor, maar wat houd die ad converter eigenlijk in?

Origineel geplaatst door goran
mischien een noob vraag hoor, maar wat houd die ad converter eigenlijk in?

Een ad converter zet een analoog signaal om in een digitaal signaal (converteerd dus).
Voor de beste geluidskwaliteit moet dit zo goed mogelijk gebeuren.

Groet,
GalaX

voor zover ik behringer ken, gaat er altijd wel iets binnen twee jaar stuk.
mocht je het kopen, niet te hard zetten.

en waarschijnlijk is een set speakes van de kringloop, ongeacht merk minstens zo goed, zo niet beter.

:koffie:

jullie hebben het hier nu wel veel over mixers en effect panelen

maar nu is mijn vraag is behringer ook zo slecht met subwoofers en speakers ?

het gaat om dit product wat mij aanstaat om te kopen

http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=B1500DPRO

dus ? flop of top

Maar dan moet je wel even wachten, want Behringer heeft ze nog niet uitgeleverd...

Wout

hmm dan maar voor een betrouwbaar merk JBL waar ik nu 2 monitor speakers van heb perfect geluid :okdan:

ik denk dat een sub van JBL minder Watts minstens zo hard moet gaan

en ik had iets gehoord over de Spl van een speaker
ik heb een sub gezien van 230 Watt merk : Velleman ( bekend ? ) die een Spl heeft van 120 dB is dat goed ?:)

ik waardeer jullie hulp :doei:!

Behringer maakt goeie producten (of liever: maakt goeie producten na) maar dan in slechte [...] kwaliteit. ze bezuinigen op de materialen en zodoende loop je de kans dat het slecht werkt. Ik ben er vrij zeker van dat velen (waaronder ook ik) je hier over kunnen vertellen.

Ik vroeg me dus af of Behringer ook vette dingen heeft gemaakt waar je van zegt..:wow voor weinig maar toch dik in orde"....
Want Behringer maakt heel veel maar men heeft vaak een negatieve mening over het merk...Is het top of flop...iemand???

In de vette opkomende jaren van de electronische muziek namen ze nummers op met een 8-track recordertje in hun woonkamer,.. en dat spelen ze (ongeremasterd) nu nog op de radio.

Neem van mij maar aan dat je met Behringer zeker niet slechter zult doen.

Slechte muziek schuilt hem meestal in het nummer zelf , en niet in het "high-end perfecte piet-precies gedoe" waarachter menig componist of muzikant een heel leven doelloos zitten te wachten op het grote licht.

Back