Is Behringer echt zo slecht???? of niet....

Tsja, als je begint met Behringer, dan waardeer je daarna de echt goeie zooi natuurlijk des te meer ;)

Kortom; mensen met Behringer zijn in het algemeen beginnelingen...

Ik ben geen beginneling maar heb sinds een tijdje deze als soort van notepad mixertje :
Tja voor 95 euro kan je in principe geen buil vallen...
Iemand anders ervaringen met de Xenyx 1202 hier ???

Attachments

• mx_xenyx1202_xl.jpg
    mx_xenyx1202_xl.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 123
Origineel geplaatst door MSDOS
Tsja, als je dat per se wilt denken en bepaalde mensen wilt beledigen: ik houd je niet tegen
;)

Speaking for myself: redelijk beginner op audiovlak wat je ook wel terugziet in de gear list. Zodra ik deze shabba onder de knie heb en ik beter weet wat ik wil en waarom ik dat wil, dan ga ik wel weer over op beter en duurder spul.

Afgezien daarvan: wie breekt er nou een Mouton-Rothschild aan, terwijl die nog niet eens het verschil tussen een Chenet en een Beaujolais kan proeven?!

Wat een onzin. Behringer maakt goed spul voor een goede prijs. Er zijn vast betere bakken op de markt, en ongetwijfeld mindere. Ik ben zwaar tevreden met mijn Behringer gear! En geen beginneling overigens..

Maargoed, Behringer-bashen schijnt hip te zijn. Ik word er alleen een beetje moe van... Als je het niks vindt, koop je het toch niet? Iedereen blij :okdan:

Origineel geplaatst door Ethereal
Wat een onzin. Behringer maakt goed spul voor een goede prijs. Er zijn vast betere bakken op de markt, en ongetwijfeld mindere. Ik ben zwaar tevreden met mijn Behringer gear! En geen beginneling overigens..

Ben wel benieuwd wat die mindere 'bakken' zijn dan?

Het punt is dat dit soort discussies meestal volslagen zinloos zijn, tenzij je mensen echt wilt waarschuwen voor een 'kat in de zak' (waaronder ik versta dat je een heleboel geld betaalt voor iets dat gewoon niet deugt).

Het kan altijd beter. Natuurlijk is het fantastisch als je een geweldige digitale mengtafel geïntegreerd met ProTools in je low-noise-geairconditionde studio hebt draaien met gemotoriseerde faders en waarbij alle knoppen zijn voorzien van gouden draaimechanismen en platinum schroeven om iedere zweem van ruis te vermijden. En natuurlijk ingelegd met diamanten voor het bling-bling gevoel.

Er zijn echter ook een hoop mensen die geen zin meer hebben om 2 AudioSonic cassetterecordertjes aan elkaar te koppelen om meersporig op te kunnen nemen en slechts een paar honderd euro te besteden hebben. Ik word er soms een beetje moe van dat als ik iemand vraag welke geluidskaart ik het beste kan kopen binnen de 200-euro grens dat mensen elkaar meteen beginnen te overbieden met 'ja, nee, je moet deze hebben (1000 euro). Wat? Voor 1200 euro heb je al een ...., dan kun je dat beter nemen!'

Net als bij threads als 'wat voor synth moet ik kopen' geldt ook hier: wat wil je doen, wat heb je nodig en hoeveel geld heb je er voor over? Ik zou geen enkel merk afschrijven. Als jij een eenvoudig ding nodig hebt en je wilt er niet teveel voor betalen, waarom zou je dan voor een veel duurder alternatief gaan dat misschien voornamelijk dingen beter kan die je helemaal niet nodig hebt?

Ik heb ooit de Composer gehad, die was echt slecht, begon bij het minste of geringste
zeer hoorbaar te pompen...

..trouwens..
ALS Behringer zo slecht zou zijn, waarom heeft het dan nog bestaansrecht??? :confused:

Origineel geplaatst door Meinte37
Tsja, als je dat per se wilt denken en bepaalde mensen wilt beledigen: ik houd je niet tegen
;) !

Niet zo gek er zijn immers ook genoeg mensen die denken dat met veel en dure apparatuur ze ook muzikaal talent hebben gekocht.
Ik laat ze lekker in die waan.8o)

Die is makkelijk.

Van die naamloze of fantasienaam taiwanese kopiieen.

Dus ipv nepbuizen met een ledje in je behuizing een plasticje met daarop gloeiende buizen geprint zeg maar. :)

Hmm, ik heb zo'n Phonic galm/effectending en die is echt heel akelig. Alles wat je er in stopt verandert in een sompig geluidenmoeras.

Staat overigens te koop in de marktplaats-folder :D

Met een skoda kun je ook een rally winnen.

Op eve and adam schoenen kun je ook een marathon lopen.

Met euroshopper soep stil je ook je honger.

Een joko cassete deck geeft ook band saturatie.

Origineel geplaatst door Napole0n
Hmm, ik heb zo'n Phonic galm/effectending en die is echt heel akelig. Alles wat je er in stopt verandert in een sompig geluidenmoeras.

Staat overigens te koop in de marktplaats-folder :D

Sterk staaltje marketing dit! :D

Origineel geplaatst door trash
Met een skoda kun je ook een rally winnen.

Op eve and adam schoenen kun je ook een marathon lopen.

Met euroshopper soep stil je ook je honger.

Een joko cassete deck geeft ook band saturatie.

Ja en ja...

Een lelijke vrouw kun je ook bangen...

Origineel geplaatst door trash
Dan doe je toch iets verkeerd :D

Dat ik überhaupt hier in deze topic reageer is verkeerd. Verders doe ik helemaal niets met behringer. :duivels:

Back