Hallucinator
[Hardwarekind]
Origineel geplaatst door Yoozer
-
- V-Verb 2496. Helaas nog niet superveel tijd gehad om er mee te spelen maar hij klinkt erg mooi.
Ook blij mee trouwens

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yoozer
-
- V-Verb 2496. Helaas nog niet superveel tijd gehad om er mee te spelen maar hij klinkt erg mooi.

Voor goedkopere (live)mengert vind ik 't wel goed zat. De gratis bijgeleverde ruis maakt voor onze muziekstijl toch niet echt uit. Origineel geplaatst door fuse
Die DDX3216 was toch door een stel nederlanders ontworpen in opdracht van? Dat ze een goedkopere versie van een 01v moesten bouwen die lekker goedkoop en toch goed te gebruiken. En dan plakt Behringer er wel z'n stickertje op en verpatst die dingen.
Origineel geplaatst door sander
Ik heb mijn 2 mixers jaren lang met plezier gebruikt. Nu is de gene die toch wel vaak live mee is gegaan niet zo goed meer. Maar ja, ik kocht deze al zoveel jaar geleden 2dehands. Vooral die drukkknopjes gaan nu moeilijk doen. Track mutu/solo en effect. Soms moet je er ff een tikje tegen geven om ze aan de praat te krijgen. Verder gaat het allemaal nog goed.

Origineel geplaatst door dione
voor dat geld is het een prima sticker...maar er zijn zat betere stickers verkrijgbaar...zo herinner ik me een Lexicon sticker die zelfs na jaren intensief gebruik nog plakte en bovendien minder verkleurde dan die van Behringer...ik vond de glans-coating op de Lexicon sticker er ook stukken aantrekkelijker uitzien...tel daarbij op dat die driehoekige Behringer sticker heel slecht in een stickerverzamelalbum past...dus gaat mijn voorkeur uit naar de rechthoekige Lexicon sticker...
LOL