Keyzer Eric
Stamgast
Zelf ben ik erg tevreden over mijn Behringer-spulletjes. Bovendien was ik van de week beroepsmatig in de 3FM studio en zag daar ook diverse spullen van Behringer. Dus........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Exzit
De DDX is een echt goed product ik snap de kwalificatie waardeloos dus niet.
Waarom vind je het waardeloos een beetje motivatie lijkt me wel op zijn plaatst.
Gezien de gemiddeld zeer positieve ervaringen van Forum gebruikers met de DDX3216.
Origineel geplaatst door nox
wat de ddx betreft: de koude en harsh pre-amps, de A/D D/A conversie, 't geluid van de faders bij delicate automation, het probleem dat ie soms op z'n beginsscherm blijft staan bij opstarten, de crappyness van de effectensectie aan boord, de file exchange compatibility en een aantal menuutjes die niet echt logisch werken.. begrijp me niet verkeerd, ik kan me goed voorstellen dat mensen 'm qua interface en algemeen nut best de hemel in prijzen, maar ik ben blij dat ie uiteindelijk kapot is gegaan (na een half jaar!) en wat beters heb aangeschaft
de 2031's geven erg leuk geluid voor wat 't is, en wat bleek; dat is wat ik na een tijdje nou net niet nodig had, dus ik heb m'n budget voor een nieuw setje al snel ver-tienvoudigd en ben ik wederom blij dat ik ze kwijt ben..
't is maar net in hoeverre je iets in je eigen werkomgeving kan en wil toepassen, ik kan me best voorstellen dat iemand een behringer verb in z'n collectie heeft omdat 't op een bepaalde sound net iets anders kan toevoegen dan een lexicon.. nu ben ik zelf all about de praktische kant, ik ga geen ruimte opofferen voor cheap dingen voor occasional doeleinden
ik sluit me in elk geval aan bij de quote boven me, maar bij gebrek aan geld geef ik persoonlijk liever niks uit dan genoegen nemen met minder
Origineel geplaatst door R-ond
toen ik met een mega doos de feedback winkel uitliep
Origineel geplaatst door MSDOS
'Behringer' staat voor mij als 'Crapbringer'!!!

Origineel geplaatst door nox
wat de ddx betreft: de koude en harsh pre-amps, de A/D D/A conversie, 't geluid van de faders bij delicate automation, het probleem dat ie soms op z'n beginsscherm blijft staan bij opstarten, de crappyness van de effectensectie aan boord, de file exchange compatibility en een aantal menuutjes die niet echt logisch werken.. begrijp me niet verkeerd, ik kan me goed voorstellen dat mensen 'm qua interface en algemeen nut best de hemel in prijzen, maar ik ben blij dat ie uiteindelijk kapot is gegaan (na een half jaar!) en wat beters heb aangeschaft
de 2031's geven erg leuk geluid voor wat 't is, en wat bleek; dat is wat ik na een tijdje nou net niet nodig had, dus ik heb m'n budget voor een nieuw setje al snel ver-tienvoudigd en ben ik wederom blij dat ik ze kwijt ben..
't is maar net in hoeverre je iets in je eigen werkomgeving kan en wil toepassen, ik kan me best voorstellen dat iemand een behringer verb in z'n collectie heeft omdat 't op een bepaalde sound net iets anders kan toevoegen dan een lexicon.. nu ben ik zelf all about de praktische kant, ik ga geen ruimte opofferen voor cheap dingen voor occasional doeleinden
ik sluit me in elk geval aan bij de quote boven me, maar bij gebrek aan geld geef ik persoonlijk liever niks uit dan genoegen nemen met minder

Origineel geplaatst door GalaX
Ok, is in ieder geval een onderbouwde mening nox, waarvoor dank. Vind zelf de prijs/kwaliteit erg goed. Voor de pre-amps heb ik nu een ADA8000 via ADAT en daar komt een digidesign 002 rack bij. Later nog een RME fireface 800. Kun je de DDX als het moet er tussen uit laten en rechtstreeks de signalen in de puter pompen. Heb de DDX ook als controller voor kukibees. Geeft niet de hoogste fader resolutie maar werkt wel. Het is eigenlijk het mooiste gereedschap om te leren. En.... (opa spreekt) vergeleken met de spulletjes die je 20 jaar geleden nog nauwelijks kon betalen is dit wel een enorme vooruitgang in kwaliteit. En in die tijd met die kwaliteit zijn nog wel eens aardige plaatjes opgenomen. Het leuke vind ik van dit ding dat je meteen veel in handen hebt. Qua mogelijkheden dan. Voor bepaalde meer kwaliteit eisende zaken kun je er altijd "even een beetje" omheen.
En ooit... als we allemaal rijk zijn (-in geld-) dan is het mooiste en beste ook niet goed genoeg...
Dus ben ik nu rijk met wat ik heb.