Chulukinat
Ouwe rot
Welke van deze 2 zou jij kiezen en waarom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Chulukinat
Welke van deze 2 zou jij kiezen en waarom?

Origineel geplaatst door DavidMenting
Je zou bij i4 kunnen vragen of ze de prijs van Thomann kunnen matchen.
De Micron kickt trouwens zeker de MicroKorgs ass, maar da's een ander verhaal![]()
Origineel geplaatst door nomore
ik heb beide gehad (naast elkaar ook nog). Ik gebruikte een device panel om de micron te editten en moet zeggen dat, zeker met wat externe fx (zoals analoge/tape echo delay) de micron flink kan knallen. Daarnaast is de micron natuurlijk poly en veelzijdiger (mooie pads etc.), toch had ik altijd moeite om basssounds lekker in de mix te krijgen met de micron, het mid klonk niet altijd even lekker.
Uiteindelijk heb ik voor de evolver gekozen in de vorm van een evolver keys, voor mij is het voornaamste nu dat ik in ieder geval 1 intuitieve handson synth heb waarmee ik zonder computer lekker kan pielen.
zouden ze dat doen denk je? nouja i4 mensen als jullie dit lezen pb me maar even of dit mogelijk is of niet.

De mannen van i4 zijn de moeilijkste niet, maar ik gok dat je wel zelf wat moeite moet doen. Trouwens, het verschil tussen 470 euro (i4) en 452 (Thomann+shipping) is toch ook bijna niks?Origineel geplaatst door Chulukinat
zouden ze dat doen denk je? nouja i4 mensen als jullie dit lezen pb me maar even of dit mogelijk is of niet.
anders 2 kabels erbij voor nopOrigineel geplaatst door DavidMenting
De mannen van i4 zijn de moeilijkste niet, maar ik gok dat je wel zelf wat moeite moet doen. Trouwens, het verschil tussen 470 euro (i4) en 452 (Thomann+shipping) is toch ook bijna niks?

zzsounds misschien niet maar sweetwater volgens mij naar alle landen hoor. maar volgens mij zit je niet meteen aan die prijs hoor. en bovendien thomann moet je toch nog verzendkosten bij betalen?