Hoe bekender worden

Ik vind de kant die het in deze discussie opgaat wel bijzonder triest trouwens......
Hoe oud zijn jullie? 13? Alleen dan kan ik me deze reacties nl. wel voorstellen.

Origineel geplaatst door mavn
Dit forum lijkt wel erg ver weggezakt te zijn......

Mensen die zelf hardstyle/hardcore of andere (hoe formule matig wil je het hebben????) boenke-boenke herrie maken met een melodie en harmonie op peuter niveau durven hier te beweren dat Christina Aquilera niet kan zingen........

Ik ga maar weer eens naar gearslutz. Daar komen mensen die verstand van zaken hebben. Geen mensen die DENKEN dat ze het weten...... No offense overigens naar de mensen hier voor wie dit niet opgaat. Zij hebben deze thread echter allang verlaten geloof ik......

gr,
Marc

Ik voel me verder niet aangesproken, maar ik moet wel zeggen dat je zelden je zo'n hooghartige arrogante houding meemaakt hier op het forum zoals de jouwe. Fijn dat je weggaat :)

:doei:

-C-

Ow......heel deze discussie gemist joh....maar nog net op tijd om MAVN nog even uit te zwaaien.

Heb wat reacties gelezen en deze persoon is behoorlijk over het paard getild zeg.....ongelooflijk.
En of dit forum ver gezakt is? Ja best wel sinds er meer mensen zoals jij komen met hun grote woorden en oordelende houding...........

:gaap: & :doei:

Origineel geplaatst door bassio
WTF ! waarom zou marc hier wegmoeten ??!

Hij oppert het zelf, ik zwaai hem alleen maar uit ;)

-C-

Er werdt dan ook lullig gereageerd door somige undergroundwijven hier, op een voor de rest normale topic . marc probeerde tenminste nog normaal antwoorde te geven tussen het slapgezwam en ge-haha door . dat hij daar door zo reageerd vind ik volkomen terecht !
vind het een zeilige vertooning , maar dat had ik misschien al kunnen verwachten .

Ik zou zeggen, trek een gordel aan met tnt op die tnt plak je je cd's, en dan zet je de wekker op half 11 en ga je het kantoor van elke willekeurige platenbons binnen :D

Attachments

• back.jpg
    back.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 107
Wat ook altijd goed werkt: een schandaal! Zorg dr voor dat je gesnapt wordt met één vn de meiden van K3 ;)

Maar om bekender te worden denk ik toch dat je je gezicht ook regelmatig moet laten zien op de feestjes / festivals waar je graag wilt staan. Zorg dat je (via via) in contact komt met de organisatoren en zorg er ZEKER voor dat jouw muziek goed genoeg is.
Een luchtig gesprek en een paar biertjes met een organisator kunnen soms leukere gevolgen hebben dan wanneer je een demo per post stuurt met een briefje dr bij.

Is meedoen met de grote prijs van nederland (of hoe heet het ook) al genoemd? Als je je inschrijft voor dit soort wedstrijden en dan ook meedoet natuurlijk krijg je ook meer exposure.

Verder is het zorgen dat je de juiste man (m/v) op de juiste plek op het juiste moment bent ;).

-C-

Echt het allerbelangrijkste is toch imo dat je je muziek op het internet zet waar mensen het kunnen horen met een simpele site erbij met wat leuke plaatjes geen flash shit dat lijdt alleen maar af. Zet erbij dat je ook live speelt en verzin er een manager bij die je kunt emailen.
en SABAM/BUMA rechten en dat soort shit speelt nog helemaal niet dat heb je pas nodig als je veel platen gaat verkopen.

idd grote prijsjes van Schunopgeul e.d., dat zijn vaak mooie opstapjes voor intressante festivalletjes en gigs, waar je anders maar moeilijk tussen komt .
Moet je wel een paar keer met je zooi zeulen om ongeveer 20 minuten te spelen tussen andere (meestal shit) bandjes , en je moet ze uiteraard winnen .Je hebt dan ook maar rond de 20 minuten de tijd om je publiek te overtuigen.
Vergeet ook het snel opbouwen en afbouwen van je set niet, je hebt meestal niet zoveel tijd tussen de anderre bandjes door .

Origineel geplaatst door Acidfever
Ow......heel deze discussie gemist joh....maar nog net op tijd om MAVN nog even uit te zwaaien.

Heb wat reacties gelezen en deze persoon is behoorlijk over het paard getild zeg.....ongelooflijk.
En of dit forum ver gezakt is? Ja best wel sinds er meer mensen zoals jij komen met hun grote woorden en oordelende houding...........

:gaap: & :doei:

Ach laat ik toch nog een keer reageren.........}:|

Mijn eerste post was gericht aan de topic starter. Tussen alle "laat jezelf ombouwen" en andere gelijksoortige opmerkingen wilde ik proberen om een paar tips te geven die hem misschien verder helpen met zijn act. Niks meer niks minder. Ik was echter ook zo stom om op een paar andere reacties te reageren. Bijvoorbeeld die over een manager. Het gevolg daarvan was dat er een paar laatdunkende reacties kwamen richting mij. Geen probleem. Totdat iemand mijn profiel doornam en mij persoonlijk begon aan te vallen. Toen werd ik effe pissig. Ik vind het prima als mensen de rockacademie niks vinden. Maar kom dan wel met argumenten waarom. Jullie weten niet wat daar word onderwezen dus hoe kan je dan oordelen dat het niks is. Ik heb ook geen enkel argument gehoord!!

Dat jullie de muziekstijl die ik produceer niks vinden vind ik ook niet erg. De reacties die er kwamen waren echter van een dusdanig niveau dat ik inderdaad in sommige reacties dezelfde fout maakte waar ik jullie van beschuldig. Mijn excuses daarvoor.

Nogmaals ik claim niet alwetend te zijn. Maar ik ben ook geen beginnende prutser met een gekraakte "qbase". Mijn eerste post was volgens mij inhoudelijk prima. Als jullie die echter als "over het paard getild" beschouwen houdt het idd op......

Ik zou het overigens leuk vinden als jullie bij eventuele reacties mijn hele verhaal quoten en niet één zin uit z'n verband rukken....

Nogmaals: Ik heb respect voor iedereen op dit forum. Maar volgens mij verdien ik dat respect ook best terug. Los van welke muziek ik maak, goed vind, of welke studie ik volg..........

gr,
Marc

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door C738
Een luchtig gesprek en een paar biertjes met een organisator kunnen soms leukere gevolgen hebben dan wanneer je een demo per post stuurt met een briefje dr bij.

Vooral zorgen dat het dan bij een paar blijft, ik maak nog wel eens de fout om het niet bij een paar te laten :D

Smackos: "verzin er een manager bij die je kunt emailen."

?? Eentje verzinne? IS dit om professioneler over te komen?

Origineel geplaatst door mavn
Dit forum lijkt wel erg ver weggezakt te zijn......

Mensen die zelf hardstyle/hardcore of andere (hoe formule matig wil je het hebben????) boenke-boenke herrie maken met een melodie en harmonie op peuter niveau durven hier te beweren dat Christina Aquilera niet kan zingen........

Ik vindt haar eerlijk gezegd ook niet mooi zingen. Van dat lelijke geschreeuw is het meestal.
Deed Mariah Carrey het vroeger een stuk beter.
Anastasia vindt ik pas verschrikkelijk.

Back