[Poll] Producers don't dance

[Poll] Producers don't dance

• Ik dansen? Ik sta liever langs de kant met een biertje in de hand een track te analyseren.

Stemmen: 22 32,8%
  • Verstand op nul en de voetjes van de vloer!

Stemmen: 45 67,2%

• Totaal aantal stemmers
    67
Origineel geplaatst door Almeros
Een producer die niet KAN (iets anders dan durven) swingen/op de maat bewegen, kan volgens mij nooit een echte groovy track bouwen... als je het gevoel mist...sjah...

Het leukste is altijd als je na een poosje merkt dat je mee zit te hoppen op je eigen muziek. Dat is meestal een goed teken :)

mt!

Oxygen8/Reason/MC303/MAM-MB33-MkII

Tuurlijk dans ik, die muziek hoef ik niet analysere, ik hoor of het lekker klinkt ja of nee en gaan maar!!!

een beetje van beiden... soms gewoon pinten heisen tot we door de benen gaan.. op andere dagen strekken we de benen ook wel eens :).. tje met het ouder worden geraak it tegenwoordig moeilijker en moeilijker die dansvloer op..

Dansen in de nachtelijke uurtjes op de pompende techno beats is een bron van inspiratie

Ik dans... sterker nog ik spring altijd als een gek!!!

Ligt er natuurlijk aan in wat voor tent ik sta... laatst ben ik in de Tivoli geweest in Utrecht maar daar heb ik geen arm bewogen... wat een "(*&%$#" muziek zeg!

Ik kan niet dansen is me weles verteld... maar goed ik heb wel lol. oengta oengta tjskk tjskk

voetjes van den vloer en tuggelijk ten volste den beat en den sound analiseren zodat je op een zotje lijkt.
dat is fun....

Voordeel van goede techno en DNB is dat wanneer je te weinig conditie hebt om de massa bij te houden, je altijd wel een groovende bass-line of whatever vind om lekker op te zweven... heerlijk!

Ik krijg het idee dat iemand 'dansen de enige vorm van lichammsbeweging vind'

:D

Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!
Ik wil dansen!!

Origineel geplaatst door bikkel
**schhhwinnnngggg**

Lijkt me trouwens best wel vaag om je eigen track te horen.

Aan de ene kant is het helemaal jouw muziek, maar aan de andere kant als mensen weten dat het je eigen muziek is, komt het raar over als je er op staat te flippen.

Ik vind het te gek als mensen op mijn muziek dansen, maar ik zou er zelf niet op dansen. Het is eigenlijk wel vreemd want de muziek wat ik maak ik JUIST de muziek waar ik helemaal weg van ben.

Wel grappig eigenlijk als je erover nadenkt....

Het heet gewoon geen dansen bij mij. Meewobbelen is het juiste woord. Ik vind normaal doen al idioot genoeg, vandaar dat ik waarschijnlijk nooit echt los kom :erm:

Is het zelfde als zingen... Gebeurt alleen maar uit volle borst als niemand in de wijde omgeving aanwezig is.

Back