sander
_
Leuk, ik houdt van authentiek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dat mag ik toch hopen... van uit gaande...Origineel geplaatst door sander
Komt die snare ook uit die synt?
Origineel geplaatst door sander
Grappig dat de threat weer eens aandacht krijjgt. Ik krijg zelf ook wel weer zin, maar betwijfel of ik het binnenkort doe.
Fenderbender, je had er van mij wel een lead of string in mogen gooien, hij gaat me nu een beetje vervelen.
Maar ach, het gaat gewoon om de lol om met 1 synth een nummer te maken.
Das toch wel weer mooi gelukt.
Komt die snare ook uit die synt?
iemand?erm... ik neem aan dat je wel een pc hebt? ...probleem opgelost lijkt meOrigineel geplaatst door Ton
Mijn enige probleem is dat ik (nog ) geen sampler heb om deze geluiden op te nemen. Heeft iemand nog een goede tip??

Origineel geplaatst door Ton
Lijkt me tof idee. Mijn Oberheim OB1 + SEM tegelijk/ of los aangestuurd met midi>CV. Ga de site maar eens lezen dus.
Trouwens:
Lees diverse reacties waarin eigenlijk gesteld wordt dat drums etc moeilijk wordt.......beetje TWEAKEN en de muren SCHEUREN met bovenstaand spul.
Mijn enige probleem is dat ik (nog ) geen sampler heb om deze geluiden op te nemen. Heeft iemand nog een goede tip??
Heb al eens gekeken naar een EMU en Akai S2000 Begreep dat sampelen van monogeluidjes niet echt makkelijk is.
Klopt dit nou of word ik fout voorgelicht

niet makkelijk ten opzichte van wat? van stereo bedoel je?Origineel geplaatst door Ton
Heb al eens gekeken naar een EMU en Akai S2000 Begreep dat sampelen van monogeluidjes niet echt makkelijk is.

4 oscen is nix mis mee in het kader van de thread alleen mag je ze niet polyphone usen toch?Origineel geplaatst door reddread
Ja hazes dat heb ik welMaar strikt genomen loopt de arpegiator dan apart door de 4 oscilatoren heen en speelt ie geen 2 of meer tonen tegelijk. Of zit ik nou zo te smokkelen? :confused:
![]()
Origineel geplaatst door phochos
Ik krijg zeer binnenkort weer de Yamaha CS01 synthesizer in mijn studio. Ik zal dan een nummertje opnemen met alleen deze CS01.
Phochos![]()