Mono synt contest

Origineel geplaatst door Burp

Het zou nog simpelere kunnen: een plek waar de tracks te downloaden zijn, waar de inlay's etc te downloaden zijn en dan kan eenieder zelf branden en printen! (bijvoorbeeld op een subthread!)
Wat ook kan is dat iemand het grafische deel verzorgd en iemand de tracks bij elkaar sprokkelt en op een aantal master CD's brand en dan pakketjes rondgaan met een kopie van master-cd en stapeltje inlays etc. En dat iemand van zo'n pakketje een stapeltje cd's maakt.... oid (nb ik wil zo'n pakketje wel omzetten in echte cd's)

Goed idee. een EP kan het ook worden. alleen kan ik niet uploaden en heb niet die webspace. en het worden dan weer van die mp3-tjes.
Ik zoek iemand die ontwerpen maakt. En de artiesten die werk geplaatst hebben zouden kunnen zoeken of ze hun masters nog hebben en of ze die op de cd willen zetten.
ALs er geen wavs meer zijn dan maar de mp3s. maar ja dat is zo amateuristisch.

Toch kan zoiets een bezit voor het leven zijn, en een aansporing. Deze thread is erg leerzaam.

Origineel geplaatst door 6 trak
zijn alle eerder gemaakte werken van iedereen er nog? of heeft iemand deze verzameld?
normaal gesproken bij het onderwerp Tracks kan ik me voorstellen dat ze naar 2 weken tijd wel een keer zijn verdwenen maar een thread als deze zou dat eigenlijk niet moeten idd...

Mijn werken heb ik gewoon op mijn harde schijf bewaard.

Vandaag ga ik werken aan een nieuw trackje met de Casio SA1, het eerste van de drie monophasy tracks:D 8o)

Zal s kijken of Mono Vacation nog eens ergens kan worden gedumpt.

Mijn electribe track ben ik kwijt :( maar mijn mb33 track heb ik nog als mp3 op mijn harddisk staan. Misschien kan ik de wav versie nog op mijn oude pc vinden.

Origineel geplaatst door 6 trak
zijn alle eerder gemaakte werken van iedereen er nog? of heeft iemand deze verzameld?
normaal gesproken bij het onderwerp Tracks kan ik me voorstellen dat ze naar 2 weken tijd wel een keer zijn verdwenen maar een thread als deze zou dat eigenlijk niet moeten idd...

Ik heb een hele serie zeer netjes bewaard- maar alleen mp3 natuurlijk. Liefst heb ik de WAVS voor de CD.
Ik heb jouw k-zooi in me vogelkooi nog 6- zoiets blijft op mijn HD

.8)

het gaat om:
6 trak - k zooi in me vogelkooi
6 trak - funlab
bounce - monopoly
TheGreatMuffin - Duck With Sunglasses
EDP - MP20
? - emotion
? - in the year 2000
? - just b2
? - monotony
? - Retro1
synthmann - ms10
naton r. - 1 potig insekt.

Origineel geplaatst door The Q
Zal s kijken of Mono Vacation nog eens ergens kan worden gedumpt.
was een zeer fijn nummel idd...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik heb jouw k-zooi in me vogelkooi nog 6- zoiets blijft op mijn HD
werkelijk? ...verbaezend!
nummer was totaal niet serieus bedoeld nl...

btw: Monotony is van the phooch

just b2 is van moi. Just B is mijn "artiesten" naam :)
Ik heb het nummer eigenlijk nooit een titel gegeven.....

Origineel geplaatst door reddread
Trak gemaakt met een yamaha cs01 babysynth:luv: (met filtermod)

excuses voor de wat magere geluidskwaliteit

grtz

dread

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=418071&T=528

Lol, ik heb dat ding meegenomen op vakantie.
Ik moet zeggen dat af en toe verlegen was om wat
voor een onmenselijke geluiden er uit mijn caravan
gerocheld kwamen met dat ding. Vooral het ruis
kiezen, de reso op hi en dan reutelen met de cutof zodat
de ruis liedjes fluit met distortion, ik heb toch echt fun
gehad met dat ding... Hij is echt lief, klein en totaly analogue...

Fijn ding, nice track, je herkent em meteen...

Axel

Origineel geplaatst door reddread
Sorry six, maar monotony is van mij. Of hebben de pooch en ik een nummer met de zelfde naam ingezonden?

:confused:

dread:D

heb net een verse trak neergezet. (enkele antwoorden terug) Enige respons zou loik zijn

Dread,

Ik had inderdaad ook een nummer met de naam Monotony, maar ik zal hem veranderen in Monotonal. :D

Origineel geplaatst door Freakydile
Lol, ik heb dat ding meegenomen op vakantie.
Ik moet zeggen dat af en toe verlegen was om wat
voor een onmenselijke geluiden er uit mijn caravan
gerocheld kwamen met dat ding. Vooral het ruis
kiezen, de reso op hi en dan reutelen met de cutof zodat
de ruis liedjes fluit met distortion, ik heb toch echt fun
gehad met dat ding... Hij is echt lief, klein en totaly analogue...

Fijn ding, nice track, je herkent em meteen...

Axel

Ha, ha ik heb em ook wel eens live meegenomen. Leuk om de reactie van mensen te peilen als ze zien wat voor geluid er uit zo´n speelgoedje komen. Ik heb de mijne ooit op een rommelmarkt gekocht voor een tientje. Ik moet zeggen dat ik hem niet veel gebruik maar heb door deze thread de veelzijdigheid van het ding wel leren kennen. Ontzettend leuke thread dit:okdan:

** OPROEP **

alle artiesten die aan de Monosynth contest hebben meegedaan, en er zin in hebben,.

zoek uw stoffige masters, en plaats evt. een mp3/ mpga link - zo ontstaat er wat orde in de entropie van dit heelal waarin wij, Mensenkinderen, allen leven.

vrindelijk bedankt (en als je geen zin hebt, OK :luv: )

Maar laat uw fantasie werken; door een simpele synth te nemen.

al de mensen die nog niet meegedaan hebben: laat die dure, fantasieloze, overbodige apparatuur achter U, en wees bevrijd door de mono synth, zowel soft als hard)
. :biertje: )

.... Inmiddels heb ik een nieuwe nominatie voor de schitterende Monosynth CD (tm) ontvangen van het geniale Synthforum lid :: 'burp' ::.

Back