Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Burp
Het zou nog simpelere kunnen: een plek waar de tracks te downloaden zijn, waar de inlay's etc te downloaden zijn en dan kan eenieder zelf branden en printen! (bijvoorbeeld op een subthread!)
Wat ook kan is dat iemand het grafische deel verzorgd en iemand de tracks bij elkaar sprokkelt en op een aantal master CD's brand en dan pakketjes rondgaan met een kopie van master-cd en stapeltje inlays etc. En dat iemand van zo'n pakketje een stapeltje cd's maakt.... oid (nb ik wil zo'n pakketje wel omzetten in echte cd's)
Goed idee. een EP kan het ook worden. alleen kan ik niet uploaden en heb niet die webspace. en het worden dan weer van die mp3-tjes.
Ik zoek iemand die ontwerpen maakt. En de artiesten die werk geplaatst hebben zouden kunnen zoeken of ze hun masters nog hebben en of ze die op de cd willen zetten.
ALs er geen wavs meer zijn dan maar de mp3s. maar ja dat is zo amateuristisch.
Toch kan zoiets een bezit voor het leven zijn, en een aansporing. Deze thread is erg leerzaam.

maar mijn mb33 track heb ik nog als mp3 op mijn harddisk staan. Misschien kan ik de wav versie nog op mijn oude pc vinden.
(met filtermod)