Naiant MSH mics, te goedkoop ?

Origineel geplaatst door Kraan
Is hier al gemeld dat Rijksambtenaren een beter CAO willen en daarom de burger lastig vallen? In het kader hiervan houdt de belastingdienst en ook de douane in sommige regio's stiptheidsacties, wat wil zeggen dat ze vreselijk gaan muggenziften en mierenneuken.

Misschien dat dit ook vertraging oplevert voor de lading microfoontjes?

maar dan heb je nog wel een trackingcode waarmee je precies kan zien hoe alles ervoor staat.

dat staat los van de ambtenaren

Belastingdienst muggeziften? Hoe kom je daar nu bij!? :D

En ow ja. Komen ze nog of hoe zit dat? ;)

Hhmm...het is nu 7 maart, die douane-gasten zijn dan waarschijnlijk een behoorlijke Karaoke party aan het houden als het al 5 dagen duurt!!!! :P :P :P

ahahhaa... ik zie t al voor me...

nee dan zijn ze de dozen aan t controleren of is ie van controle onderwg naar wearhouse tnt...

reken op een belasting en invoer toeslag...

Origineel geplaatst door JimmySX
Hhmm...het is nu 7 maart, die douane-gasten zijn dan waarschijnlijk een behoorlijke Karaoke party aan het houden als het al 5 dagen duurt!!!! :P :P :P

De 5de was het afgelopen vrijdag, dus laten we aannemen dat tot en met maandag niets doen, gisteren (dinsdag) heeft de douane op z,n gemak eens bekeken wat het is, lunchpauze/kaarten, dag voorbij.

Dus vandaag een dag later, zouden ze het naar elektrovolt kunnen sturen, mits onvoorkomelijke problemen als bijv een verstopte wc (door die vraatzucht van die luchpauze van de dag daarvoor) uitblijft.

Maar gezien de prijsverhogingen van de koffie in de kantine bij de doune, en het alweer een week uitstellen van lounge ruimte met wirlpool, xbox 360, sauna en fitness ruimte waar de hardwerkende douane graag zou vertoefen om hun 6 urige werkdag vol te maken , zou het nog wel eens volgende week kunnen worden.

agjaa ambtenaren

Waarom ben jij zo blij?

komtiedanhe:.:.:.:.:

ZE ZIJN ER !!! :D:D:D

althans, de microfoons zelf. de doos met klemmen, stereobars en windscreens nog niet. ik heb inmiddels wel de msh-4 geprobeerd, even snel. mooi spul hoor :biertje:

zodra de rest er is, begin ik met versturen :)

Origineel geplaatst door elektrovolt
komtiedanhe:.:.:.:.:

ZE ZIJN ER !!! :D:D:D

althans, de microfoons zelf. de doos met klemmen, stereobars en windscreens nog niet. ik heb inmiddels wel de msh-4 geprobeerd, even snel. mooi spul hoor :biertje:

zodra de rest er is, begin ik met versturen :)

ahh kicke :D

(ze hebben daar kennelijk idd de neiging om klantje te pesten bij de douane.. 2 dozen die opdezelfde tijd zijn verstuurd in 2 afleveringen te doen)

maarr KICKE :D ben erg benieuwd.

hoor je verschil tussen mijn mics (de aangepaste) en de standaard msh2? aangezien ik waarschijnlijk niet meer in de gelegenheid zal zijn de mics bij elkaar te testen...

ik heb alleen nog maar de buizen mic geprobeerd, de doos staat nu ergens anders, waar ze bezorgd zijn dus kan ze nu niet proberen. ik hoop dat de rest morgen komt... :)

Goh, dan komt Syntherklaas wel héél vroeg dit jaar. :D

nog niet, maar ik heb alvast 1 buizenmic uit de doos gehaald en zitwat dingetjes op te nemen. testjes met doedelzak, harmonium, banjo, mandoline en altviool doen het in ieder geval bijzonder goed ! helaas zijn ze net weer begonnen met de verbouwing hiernaast, en dat hoor je heel duidelijk in de opname. ik zal morgen nog wat proberen op te nemen zonder herrie, als dat lukt :)

dit weekend ben ik er niet, maar als de andere doos er snel is, kan ik begin volgende week gaan versturen :)

erg tof jimi ! nu alleenn og kijken of de belasting extra kosten in rekening gaat brengen ..

Back