LeonMols
Lang lid
Origineel geplaatst door Twin-x
Ik heb mijn 64 mb uit een oude compaq server gesloopt
Precies... Dat zijn de goeie ! (Alle simms die ik bij die Amerikanen gekocht heb, waren ook Compaq simms).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn 64 mb uit een oude compaq server gesloopt
Origineel geplaatst door LeonMols
Dat is een typisch Yamaha probleempje... Heb ik ook bij m'n RS7000 en A5000 sampler gehad.
De meeste SIMMS zijn zgn High--Density modules, die worden wel herkend in een Yammie, maar meestal alleen de eerste 8Mb.
Je hebt echte "ouderwetse" modules nodig.
Je kunt deze modules snel en goedkoop krijgen bij oempcworld , voor zo'n 15-16 US$ per stuk (typenummer 32M of 32M-EDO), ze leveren binnen 3-4 dagen (uit de US, met normale post, dus geen extreme verzendkosten (pas 'm beet 6-10 $).
Ik heb ze nu in m'n RS7000, Motif en A5000 zitten en werkt als de bekende tierelier.![]()
Hee leon tijd niet gezien hiero!!!

Origineel geplaatst door Kenny
Het zijn edo simms, maar ze moeten vel Jedec compatible zijn, anders gaat het inderdaad niet werken.
Ik heb ook een AIEB-2 board erin zitten, het is inderdaad wel wat aan de dure kant, maargoed..je hebt dan wel 6 analoge outputs erbij (dus totaal 8!) + spdif in en out + optical in en out...
Als je het echt gebruikt dan is het wel belangrijk, maar doe je dat niet net zoals ik dan is het echt niet nodig.![]()
Origineel geplaatst door Arveyman
Ik wilde niet meteen een nieuwe thread beginnen voor deze vraag. Ik was benieuwd wie van jullie een RS heeft en wie er dan ook een EAIB expansionboard bij heeft gekocht.. Ik ben benieuwd of iemand mij dan kan vertellen waarom dat dan zo veel anders is? Dit vraag ik omdat ik 240 Euro best veel vind voor 6 extra outs![]()