renepela
Ouwe rot
De laatste tijd luister ik weer regelmatig naar albums van Isao Tomita. Wat heeft die man toch prachtige dingen gemaakt en wat jammer dat er zo weinig over hem op het synthforum staat.
Tomita is ontzettend virtuoos en soms zitten er zelfs hele leuke muzikale grapjes in zijn muziek. Oke, niet al zijn geluiden vind ik even geslaagd, maar wat ik echt ongeevenaard vind zijn de strings en koren van Tomita. Heel uniek en heel erg herkenbaar Tomita.
Favoriete album is het Ravel album Daphnis et Chloe. Waanzinnig mooi.
Wat ik me afvroeg is hoe Tomita die strings en koren gemaakt heeft en of dit tegenwoordig nog steeds lukt.
Kortom: Wie onthult de Tomita geheimen en maakt de strings en koren na.
Ben heel benieuwd of iemand het voor elkaar krijgt iets te maken wat er op lijkt.
Tomita is ontzettend virtuoos en soms zitten er zelfs hele leuke muzikale grapjes in zijn muziek. Oke, niet al zijn geluiden vind ik even geslaagd, maar wat ik echt ongeevenaard vind zijn de strings en koren van Tomita. Heel uniek en heel erg herkenbaar Tomita.
Favoriete album is het Ravel album Daphnis et Chloe. Waanzinnig mooi.
Wat ik me afvroeg is hoe Tomita die strings en koren gemaakt heeft en of dit tegenwoordig nog steeds lukt.
Kortom: Wie onthult de Tomita geheimen en maakt de strings en koren na.
Ben heel benieuwd of iemand het voor elkaar krijgt iets te maken wat er op lijkt.

:
.