Origineel geplaatst door Jena_mu6
Inderdaad zo'n beetje elk forum of malinglist kent de bad en good trader alerts............................hier niet
PS ben benieuwd hoe lang deze thread er nog is.
Zolang mensen geen namen gaan noemen blijft deze thread.
Wij willen en kunnen niet voor elke marktplaats aanbieding kijken of ie terecht is. Dat kost gewoon te veel tijd en het forum is er niet alleen maar om zijn marktplaats.
Als je via een papiertje in de supermarkt een brommer koopt en die is gaar, dan is de supermarkt toch ook niet de schuldige? Of wel? Waarom durf je een aankoop via het forum wel blind over te maken en als je iets in een supermarkt koopt niet?
Als elk forum of mailinglist zo'n trader alerts heeft, waarom zou die hier dan nodig zijn? Heeft Marktplaats dat? Gaan die controleren of een advertentie echt is? Ebay? Ebay heeft een feedback systeem.. Nou, die werkt goed... zes sigarenbandjes verkopen en je hebt +6.. dan zal die aankoop van 1000 euro ook wel echt zijn.
Als je zaken doet met iemand moet je altijd opletten.. Verder kan het pakketje ook bij de buren afgegeven zijn dankzij de TPG.. het zijn me een partij apen daar.. En daar kom je dan pas na 2 weken achter.. En nee... ze stoppen echt niet altijd een briefje in je brievenbus..
Ik zou zeggen, gebruik de trader alerts op andere sites of nog slimmer, begin zelf een site
www.traderalertsvanhetsynthforum.nl Dan kun jij mensen veroordelen en advertenties controleren.

Blijkbaar is er markt voor. Succes! Ik ga er dan zeker gebruik van maken... Maar ga het zeker niet onderhouden..