ikea jerker in solden

Maks

Gromit the Evil Operator
misschien handig om even te zeggen :)
de 'jerker' van ikea staat nu in solden aan 35euro ipv 130 in de (althans belgische) ikea's
handig als home-studio desk

jerker.jpg

Laatst gewijzigd:
Ik gebruik deze al jaren als studio desk en hij bevalt me prima.
Vooral omdat hij naar eigen gerieven is te configureren, echt ideaal.

:kont:Uitwerpsel!

Heb net een 2e hands gekocht voor meer... had ik meer over kunnen houden voor mijn potje :frons:

als ze nou naar .nl sturen, bestel ik er vandaag nog 1!

maar ik krijg die belgische site niet geladen :(

Origineel geplaatst door Christov
zon ding lijkt me redelijk ideaal, behalve dat het ammel ijzer is en dus voor monitorplaatsing misschien niet al te handig is, maar om pc en keyboards en alels in te zetten issie ideaal

ik zit dicht bij bels, maar heb helaas niet zon ding nodig, anders was t me t rijden wel waard.

Mijn KRK RoKit monitoren staan er al jaren op, zelfs mijn katten springen soms via mijn monitor, die op een zijpaneel staat
op het buro.

Origineel geplaatst door etaoin
IKEA verkoopt toch sowieso niet online?

Net zoals Mcdonnalds die niet bezorgd :bekdicht:

Ik had beter geweten als ik eigenaar was...

wat een suffe tent zeg... niet eens online verkoop..

In de US kan je alles bezorgd krijgen, pizzahut,Mac, Burger King...

Vandaar dat het daar ook van die vette zeugen zijn....

zon ding lijkt me redelijk ideaal, behalve dat het ammel ijzer is en dus voor monitorplaatsing misschien niet al te handig is, maar om pc en keyboards en alels in te zetten issie ideaal

ik zit dicht bij bels, maar heb helaas niet zon ding nodig, anders was t me t rijden wel waard.

hier moet ik je tegenspreken
was gisteren in de ikea en heb is goed aan dat dingen getrokken, gesleurd, geduwd... en het move'de nix! stevig genoeg dus denk ik voor monitors tot de grote van een hr248 ofzo (groter wil je er ook niet opzetten denk ik, in de nearfield :D)...

ik had het ook niet over stevigheid maar over het trillen van de monitoren op ijzer

dan heb ik niks gezegd. ik dcht dat je het over 'gammel' ijzer had...

Back