Nu wil ik mijn ramkaarten gaan gebruiken voor de prophet VS. Blijkt dat het knopje van de cartridge het niet doet. Nu is mijn vraag "hoort het knopje het ook te doen wanneer er geen ramkaart in de VS is gestoken". Dat je dus een melding krijgt en/of het ledje van de knop gaat branden. Wil iemand met een VS dit even testen. Voor hetzelfde geld ligt het aan de ramkaarten.
Het ledje van mij brand niet. Maakt niet uit of ik de ramkaart erin gestoken heb of niet.
Ik baal wel want heb de ramkaarten 2 weken geleden gekocht. Op zo'n manier heb ik er nog niets aan. Ik heb de soldering van de knop nagelopen, maar zonder resultaat. Nu ben ik geen megasoldeerder!! Kan het ook zijn dat het knopje nooit gebruikt is en het daarom overleden is?
Zijn die knoppen van de VS nog te krijgen?
Groet Erik
Het ledje van mij brand niet. Maakt niet uit of ik de ramkaart erin gestoken heb of niet.
Ik baal wel want heb de ramkaarten 2 weken geleden gekocht. Op zo'n manier heb ik er nog niets aan. Ik heb de soldering van de knop nagelopen, maar zonder resultaat. Nu ben ik geen megasoldeerder!! Kan het ook zijn dat het knopje nooit gebruikt is en het daarom overleden is?
Zijn die knoppen van de VS nog te krijgen?
Groet Erik