jean michel jarre nieuwste cd téo&téa

Binnekort staat ie geboekd voor t'nief seizoen op IBIZA 07, ge zult dat zien! :D
(smoelentrekken aan de potmeters van de hi/mid/low) :dubbel:

Origineel geplaatst door Unic
Welke Unic is dit eigenlijk? Nog iemand die mijn nick gebruikt???
:confused:

Ja ik :D was grapje dus

Origineel geplaatst door Hilltree
Word Jean Michel Jarre niet gewoon oud ? }:|

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Michel_Jarre

Leeftijd zegt echt niets, Vangelis/Klaus Schulze/Edgar Froese zijn van rond dezelfde leeftijd (iets ouder of jonger) en deze personen maken nog steeds puike muziek.
Maar ik heb een nummertje gehoord van de nieuwste van Jarre en ik vind het prima klinken, het is inderdaad anders, maar om nu iedere keer eenzelfde album ala oxygene of equinoxe uit te brengen is denk ik ook niet echt vernieuwend.

Phochos:D

Het halve synthforum heeft al een Eminent en een Smalltone. Daarmee kan JMJ niet origineel meer zijn.
Wat ik dan hier niet begrijp is dat Tiesto op handen wordt gedragen, en komt JMJ eens met hetzelfde dan breekt compleet de pleurus uit zo te horen. Wie weet is het wel weer een soort protest van hem, net als met dat 1 exemplarische album van hem. Het is wel een grappig filmpje...

Origineel geplaatst door kareltje
Het halve synthforum heeft al een Eminent en een Smalltone. Daarmee kan JMJ niet origineel meer zijn.
Wat ik dan hier niet begrijp is dat Tiesto op handen wordt gedragen, en komt JMJ eens met hetzelfde dan breekt compleet de pleurus uit zo te horen. Wie weet is het wel weer een soort protest van hem, net als met dat 1 exemplarische album van hem. Het is wel een grappig filmpje...

Kareltje,

Ik ben het helemaal met je eens.

Phochos:D

Origineel geplaatst door kareltje

Mwah.

1. Ik vind tiesto beter op zijn gebied dan Jarre.
2. Jarre hoeft niet perse iets met een eminent te doen. Maar bijvoorbeeld iets echt eigens.. op welke manier dan ook. En dat is wel een gemis hier vind ik.

Je zou dus wat anders verwachten van deze man. Helaasch =(

Origineel geplaatst door Unic
Mwah.

1. Ik vind tiesto beter op zijn gebied dan Jarre.
2. Jarre hoeft niet perse iets met een eminent te doen. Maar bijvoorbeeld iets echt eigens.. op welke manier dan ook. En dat is wel een gemis hier vind ik.

Je zou dus wat anders verwachten van deze man. Helaasch =(

Volgens mij wijkt Tiesto niet af van een concept. Vaak dezelfde sounds en dezelfde compressor instellingen. tenminste voor zover ik wat van hem ken.
Waarom zou je wijzigen als je er succes mee hebt??

promo

promo

Ik was nieuwschierig en heb de torrent van de promo vast gedownload, beoordeel het hele album niet na het horen van alleen deze single zou ik zeggen. Op het album staan toch een aantal erg lekkere nummers... Moest bij een aantal nummers aan Music for Supermarkets denken.

Patrick.

Jarre blijft z'n stempel drukken.(zie ik toch op de vele reacties).De Lyon man heeft de elektronische muziek mee op de wereld gebracht,wat toen in die tijd niet zo evident was,één hit,en een optreden op de champs elysee met een arp 2600 was in die tijd iets wonderbaarlijks,m'n had het nog nooit gehoord.
15 miljoen stuks van Oxygene verkopen blijft een huzare lp.
Origineel blijft en kan hij niet meer zijn.Elektronische muziek maken is nog altijd iets opbouwen met de instrumenten die m'n heeft de dag van vandaag.Instrumenten die iedereen kan kopen nu.
Maar desondanks de soms mindere cd's van hem,zijn er altijd een aantal nummers,die gewoon af zijn,wereldklasse en dat onderscheid hem toch altijd van hij en degene die denken en schrijven hier dat ze het beter kunnen brengen met de mogelijkheden die m'n heeft nu,iedereen kan muziek maken...hahahahaha.

Origineel geplaatst door sinew1958
Jarre blijft z'n stempel drukken.(zie ik toch op de vele reacties).De Lyon man heeft de elektronische muziek mee op de wereld gebracht,wat toen in die tijd niet zo evident was,één hit,en een optreden op de champs elysee met een arp 2600 was in die tijd iets wonderbaarlijks,m'n had het nog nooit gehoord.
15 miljoen stuks van Oxygene verkopen blijft een huzare lp.
Origineel blijft en kan hij niet meer zijn.Elektronische muziek maken is nog altijd iets opbouwen met de instrumenten die m'n heeft de dag van vandaag.Instrumenten die iedereen kan kopen nu.
Maar desondanks de soms mindere cd's van hem,zijn er altijd een aantal nummers,die gewoon af zijn,wereldklasse en dat onderscheid hem toch altijd van hij en degene die denken en schrijven hier dat ze het beter kunnen brengen met de mogelijkheden die m'n heeft nu,iedereen kan muziek maken...hahahahaha.

op zich mee eens, maar welk nummer van die nieuwe cd vind jij dan van wereldklasse?
die heb ik dan blijkbaar gemist bij het afluisteren.

mooie muziek, actueel, verfrissend voor zijn stijl? niet slecht gevonden JMJ

Origineel geplaatst door quifster
op zich mee eens, maar welk nummer van die nieuwe cd vind jij dan van wereldklasse?
die heb ik dan blijkbaar gemist bij het afluisteren.
Ben jij het altijd eens met al de cd's van je favoriete groep?Laat staan of je de cd koopt?Daarom niet minder dat ik hem of een groep ga misprijzen!

Origineel geplaatst door sinew1958
Ben jij eens met al de cd's van je favoriete groep?Laat staan of je de cd koopt?Daarom niet minder dat ik hem of een groep ga misprijzen!

nee, daar ben ik het ook niet mee eens, zoals bijvoorbeeld ik een onvoorstelbaar grote fan van Prince ben, maar dat wil niet zeggen omdat ik daar fan van bent dat ik alles goed moet vinden wat die maakt, die is naar mijn mening ook een tijd flink de weg kwijt geweest. Ik vind dat je gewoon realistisch moet kunnen luisteren naar wat iemand maakt en welke kant die opgaat en of je dat aanspreekt. Zeker op een forum moet je daar gewoon iets over kunnen zeggen. Natuurlijk zullen er mensen zijn die dit een geweldig album vinden, alleen ik hoor daar niet bij.

In het geval van JMJ vind ik die nieuwe stijl gewoon niet de goeie kant op gaan. Ik vind die nieuwe cd heel erg slecht. Als jij een nummer daarvan wereldklasse vindt dan kan dat natuurlijk, iedereen beleeft muziek op zijn eigen manier, maar ik kan het me eerlijk gezegd gewoon niet voorstellen, dus daarom was ik benieuwd welk nummer jou dan zo aansprak, zodat ik die track nog eens kon luisteren en kon beoordelen.

Back