jean michel jarre nieuwste cd téo&téa

Origineel geplaatst door mc_kwok
Als we dit soort toontjes nou es vermijdne op het forum, bleef het misschien langer gezellig.

Dat is hier al zo vaak gezegd hier. Evenals dat interpretatie van getypte woorden nooit hetzelfde is als in een gewoon gesprek.

Origineel geplaatst door MaartenJan
Dit gevoel heb ik nu ook al jaren en word alleen maar erger.
Ook mede nu ik zelf wat uitgebreider apparaatjes heb, dus ook het orgel en small stone.
Is het zo dat je je zelfs BEDROGEN voelt.
Er wordt ook beweerd dat die concerten (bijna allemaal?) playback is!
Dat laser harp zeker weten, kan je wel in dat youtube filmpje zien van die Elka demo...

Tja, bij Vangelis heb ik dit totaal niet! :)

Oxygene en Equinoxe vind ik wel echt geweldig en ongeevenaard hoor! :)

En vangelis heeft zeker nog nooit geplaybacked... Herinner je je Rotterdam 1991 niet ? 100% playback van Vangelis.

Dit album is een mindere album inderdaad maar niet heel slecht. Hij heeft een hoop nieuwe synths gekocht waaronder de SH201, Microkorg, V-synth en de Korg Fantom X. Ik vind het een goede opvolger maarja.. dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik ben vanaf 1986 Jarre fan en zal het altijd blijven. Klinkt dat alsof ik alleen maar naar de naam luister? Misschien. Maar ik vind de muziek belangrijker. Jarre kan het nog steeds luister maar naar Oxygene 7-13 en Metamorphoses. Daar hoor je het echte Jarre geluid. Ook op Geometry of Love hoor je dit.

Beste nummer op het nieuw album vind ik Vintage. Een typisch Jarre nummer dat makkelijk op Chonologie kan kunnen staan. Chatterbox waar Jarre een uitstapje naar Zoolook doet.

26 maart 2007 ligt het nieuwe album in de winkel, 2 concerten New York en Lyon staan in het verschiet. Jean Michel Jarre ik ben er klaar voor.. Kom maar op met dat album ! Een typisch Jarre album !

:okdan:

Ik vergelijk het niet met zijn oude werk want dat was gewoon mooi en inventief. Dit nieuwe werk is inspiratieloos en opgebouwd uit standaard dance trucjes en breaks. Dan is het niet zo verwonderlijk dat ik het BLOEDELOOS vind. Waar is het gevoel gebleven.. Foetsie. Maja Jarre moet natuurlijk ook geld binnen krijgen om zijn vrouw en kinderen te onderhouden blijkbaar.

Origineel geplaatst door Arv
Ik vergelijk het niet met zijn oude werk want dat was gewoon mooi en inventief. Dit nieuwe werk is inspiratieloos en opgebouwd uit standaard dance trucjes en breaks. Dan is het niet zo verwonderlijk dat ik het BLOEDELOOS vind. Waar is het gevoel gebleven.. Foetsie. Maja Jarre moet natuurlijk ook geld binnen krijgen om zijn vrouw en kinderen te onderhouden blijkbaar.

Knap van je dat je vanaf hier kan invullen dat je beweert dat hij geen inspiratie heeft gehad :D
Aangezien het standaard dancetrucjes zijn en standaard breaks wat zo voor de hand ligt, verbaasd het mij dat er toch niet gek veel producers deze muziek maken. Het grote geld ligt voor het oprapen zou ik zeggen. Het hoeft je smaak niet te zijn (let wel, het is ook niet mijn smaak), maar dergelijke tracks fabriceren is moeilijker dan je denkt.
Wat is dat toch op dit forum dat elke vorm van commercie de kop wordt ingedrukt?
Alsof een plaat met veel bliepjes en minder commercieel een betere track zou zijn.

Laatst gewijzigd:
Hahahaaha. We gaan een spelletje spelen. :)

Jullie allemaal zijn de hoenders.

Ik heb hier een grote knuppel.

Komt ie:

JEAN MICHEL JARRE HEEFT NOG NOOIT EEN GOED ALBUM GEMAAKT.

:D

Zo, en dan ga ik nu Kraftwerk opzetten. :D

Origineel geplaatst door Catalunya
Knap van je dat je vanaf hier kan invullen dat je beweert dat hij geen inspiratie heeft gehad :D
Aangezien het standaard dancetrucjes zijn en standaard breaks wat zo voor de hand ligt, verbaasd het mij dat er toch niet gek veel producers deze muziek maken. Het grote geld ligt voor het oprapen zou ik zeggen. Het hoeft je smaak niet te zijn (let wel, het is ook niet mijn smaak), maar dergelijke tracks fabriceren is moeilijker dan je denkt.
Wat is dat toch op dit forum dat elke vorm van commercie de kop wordt ingedrukt?
Alsof een plaat met veel bliepjes en minder commercieel een betere track zou zijn.

Onzin, ik vind helemaal niet dat commerciele muziek per se slecht is.. Ik noem een voorbeeld, Gorillaz: vind ik fantastisch, maar het is zo commercieel als de pest.
Ik bedoel gewoon dat hij erg meehobbelt om de trend, en dat was vroeger niet zo, hij verzon zijn eigen genre bijna. Als je dan toch meehobbelt met de trend, probeer er dan wat Jarre waardigs van te maken. Of zie ik gewoon verkeerd.. Teveel verwachting mbt Jarre?

Origineel geplaatst door kratarknathrak
JEAN MICHEL JARRE HEEFT NOG NOOIT EEN GOED ALBUM GEMAAKT.

nee hoor, kijk maar

Attachments

• best of.jpg
    best of.jpg
    39,9 KB · Bekeken: 119
Bwaa...Hij heeft gewoon TIESTO zien staan met 17.000 man en de allerhipste lazershows en ziet zichzelf daar nu ook al gaan staan en wil daarom naar dat genre. Maar dat gaat 3 albums duren eer het dat niveau zal halen, en dan nog..twijfel ik of dit ooit goedkomt deze richting. Daarmee ik al aangaf, schoenmaker blijf bij uw leest!

PS:met alle respect voor zijn pioneerswerk in zijn vroeger genre is hij altijd opzoek geweest naar de ultieme EGOtrip en dat is wat nu primeerd boven de muziek(vermoeden..) en dat stoort me nog het meest van al.

Ne Jaarrefan van vruuger :kont:

voor mij blijft die een em pionier , geen discokoning

Hij heeft gewoon TIESTO zien staan met 17.000 man

Dat is voor Jarre een lege zaal. ;)

groet

Tom

nog ff die crazyfrog door het beeld laten springen en het nummer is compleet :dubbel:

Origineel geplaatst door Tom 32
Dat is voor Jarre een lege zaal. ;)

groet

Tom

Daar is natuurlijk ook iets van te zeggen.
Hij weet gelukkig nog wel hoe je een feestje geeft.

Laatst nog oxenge Moscow zitten kijken,allemachtig wat een partij mensen.
En had ie ook nog eens een hele gave set-up het podium staan.

Attachments

• e46785aucov.jpg
    e46785aucov.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 115
Origineel geplaatst door e-vert
Dit album is een mindere album inderdaad maar niet heel slecht. Hij heeft een hoop nieuwe synths gekocht waaronder de SH201, Microkorg, V-synth en de Korg Fantom X. Ik vind het een goede opvolger maarja.. dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik ben vanaf 1986 Jarre fan en zal het altijd blijven. Klinkt dat alsof ik alleen maar naar de naam luister? Misschien. Maar ik vind de muziek belangrijker. Jarre kan het nog steeds luister maar naar Oxygene 7-13 en Metamorphoses. Daar hoor je het echte Jarre geluid. Ook op Geometry of Love hoor je dit.

Beste nummer op het nieuw album vind ik Vintage. Een typisch Jarre nummer dat makkelijk op Chonologie kan kunnen staan. Chatterbox waar Jarre een uitstapje naar Zoolook doet.

26 maart 2007 ligt het nieuwe album in de winkel, 2 concerten New York en Lyon staan in het verschiet. Jean Michel Jarre ik ben er klaar voor.. Kom maar op met dat album ! Een typisch Jarre album !

:okdan:

Dit album is een mindere album 8o) mijn oma op een orgel maakt er meer van :D

Origineel geplaatst door Prophet
Bwaa...Hij heeft gewoon TIESTO zien staan met 17.000 man en de allerhipste lazershows en ziet zichzelf daar nu ook al gaan staan en wil daarom naar dat genre. Maar dat gaat 3 albums duren eer het dat niveau zal halen, en dan nog..twijfel ik of dit ooit goedkomt deze richting. Daarmee ik al aangaf, schoenmaker blijf bij uw leest!

PS:met alle respect voor zijn pioneerswerk in zijn vroeger genre is hij altijd opzoek geweest naar de ultieme EGOtrip en dat is wat nu primeerd boven de muziek(vermoeden..) en dat stoort me nog het meest van al.

Ne Jaarrefan van vruuger :kont:

Hoe kan je in godsnaam een synthesizer god vergelijken met een broekie??? Iemand die de synthesizer muziek heeft ontdekt vergelijken met iemand die Jarre nadoet. Want dat is wat Tiesto doet. Toen ik een keer een show van Tiesto zag dacht ik gelijk aan Jarre qua visualisatie. Wat Tiesto nu doet deed Jarre al in 1981 in China.

Back