Dat is een 2,5mm Jack.. er zijn hievoor gewoon verloopjes verkrijgbaar naar 3,5mm... kijk wel uit dat je niet te veel belasting krijgt op de socket/bus... vooral laptops vinden dat niet zo leuk als je daar een groot verloop insteekt met nog eens een zware 6,3mm plug bijvoorbeeld.. en krijg je gerommel in je bus
bestaat er ook een verloop direct naar een grote jackplug?
anders moet ik 2 keer een verloopje gebruiken voor de ingang van m'n vocoder en dat lijkt me naast signaalverlies niet zo handig.
Niet dat ik weet... wat je dan beter kan doen is een 2,5mm male stereojack plug kopen een 6,3mm female jack.. en daar een heel kort stukje snoer tussen doen.. ben je gelijk van die belasting af
'k denk dat het welleens heel moeilijk kan worden om een kabeltje te vinden wat direct van 2,5mm stereo naar 6.3mm stereo gaat (verbeter me als het wel verkrijgbaar is hoor)
Ik zou gewoon een losse 2,5mm stereo jack halen (metale versie), en een losse neutrik 6.3mm stereo female... en de soldeerbout er ff bijpakken en wil je het helemaal mooi doen pak je een stukje prefer kabel...
Origineel geplaatst door Akikaze musicstorekoeln.de heeft ze ook. Helaas alleen stereo. Ik heb juist weer mono nodig van 3 meter voor mijn midi naar cv converters.
En ik ben niet handig (gelukkig heb ik wel geld). Desnoods koop ik alleen de verlooppluggen van grote naar mini jack. De jackkabels van 3 meter heb ik al.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.