[ELECTRO] On This Beat (versie 2)

Vette track. :biertje:
lekker bezig.

klinkt nog een beetje statisch en steriel. Mag wat analoge ruis/distortion ofzo hebben.
Door een Culture Vulture of zo iets halen. (dat heb je niet zomaar voor handen, maar zoiets dergelijks)
Maar ja ik ben ook niet zo van de softsynths.

Maby een hihat. Die stemmen zijn vet maar mogen meer tekst hebben wat mij betreft.

Attachments

• culturevulture-standard-fro.gif
    culturevulture-standard-fro.gif
    9,7 KB · Bekeken: 106
^^ Tja... het is natuurlijk ook zo digi als maar kan... en eerlijk gezegd boeit me dat ook geen reet. :D
Ben het wel met je eens dat het wat viezer mag... maar dat kan ook met digi.
Misschien moet ik m'n E-Phonic plugins maar eens uitbreiden met met een Dirt VST pack of zo.

Origineel geplaatst door PIE
^^ Tja... het is natuurlijk ook zo digi als maar kan... en eerlijk gezegd boeit me dat ook geen reet. :D

Waaaat ?? Heb je dan geen echte vintage gebruikt ?? ;)

Dit is hét architype van voorbeeld dat het geen reet uitmaakt of je soft, hardware of vintage gebruikt.
Niet wat je hebt, maar wat weten waar je mee bezig bent is belangrijk en daar is deze track een nec plus ultra voorbeeld van.

Nee even ernstig, dit kan zo in MishMash van Studio Brussel.
Nog 10 van die tracks en je bent vertrokken !

Niks aantrekken ivm commentaar over de mix.
Niks mis mix. Afblijven. Is top & good as is voor home-recording.
De enige stap die je nu kan nemen is een high-end studio afhuren en het geheel laten afmixen iswm een mix-guru die er de laatste dB uitperst.

Hoor wat 80'ties invloeden en da's fijn.

klink leuk, vooral de synth geluiden maar vind hem nog wat saai op de een of andere manier. net iets sneller zou ook wel mogen naar mijn idee...

ja, dan heb je dus beton in je oren
deze track zou veel meer overtuiging kunnen hebben door analoogjes

JUIST dit soort muziek

maar goed, ik wil niet de kaziljardste anadigi discussie beginnen

en waarom zou je in hemelsnaam een high-end studio moeten hebben hiervoor.. lofi-slordig-smerig is toch veel cooler hiervoor? gebruik analoogjes en het heeft energie zat.. dat platdrukken wat jij graag wil horen is nergens voor nodig. je mist gewoon energie.. ik ook. dat zit m in de mix, niet in de laatste dB er uit persen

echt een stierenschijt post weer

ps: je hoort wat 80's invloeden? :D die galm op de snare zeker

Origineel geplaatst door fjoesz
ja, dan heb je dus beton in je oren
deze track zou veel meer overtuiging kunnen hebben door analoogjes

Nou even niet lopen lullen jongen. In de mid-eighties was jij 10 jaar en had ik al een heel museum 'analoogjes' bij elkaar.
Toen jij je eerste blokfluit nootje blies had ik al een opleiding aan de mixtafel achter de rug.

Origineel geplaatst door fjoesz
dat platdrukken wat jij graag wil horen is nergens voor nodig

Duidelijk geen idee wat high-end afmixen inhoud. Ooit al van dynamiek en transparantie gehoord ?

Er is maar 1 echte PIE! 8)

Ja man, en laat je niet afleiden door misplaatste commentaartjes hier !
(als je zo verder blijft doen vind jouw werk vroeg of laat z'n weg...)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Nou even niet lopen lullen jongen. In de mid-eighties was jij 10 jaar en had ik al een heel museum 'analoogjes' bij elkaar.
Toen jij je eerste blokfluit nootje blies had ik al een opleiding aan de mixtafel achter de rug.

Duidelijk geen idee wat high-end afmixen inhoud. Ooit al van dynamiek en transparantie gehoord ?

HAHAHAHAH Skeleton kappen nou je maakt jezelf nogal (zwak uitgedrukt) belachelijk vriend.

Kinderachtige posts van je.

Laatst gewijzigd:

....waar gaat dit over?
....wat heb je bereikt met je muziek?
....waarom moet er altijd een hetze ontstaan als iemand een track post en dus vraagt om ongezouten meningen?
....waarom?

1 dan komt wijsheid niet met de jaren vrees ik
2 ja, en die twee termen komen niet bij me op als ik "..die er de laatste dB uitperst" lees

als je zo'n wijze man bent snap ik je post al helemaal niet
zo'n track schreeuwt om analoog

Misschien moet ik m'n E-Phonic plugins maar eens uitbreiden met met een Dirt VST pack of zo.

zo dacht ik er 2 jaar geleden ook over.....

Ik weet nu beter...

:halleluja dank synthforum.nl analoog liefhebbers

stuur mij het spoortje van de bass/ lead en ik laat het een monosynth afspelen. ik mail het je terug en kijken of je het vet vind...

Of iemand anders die de test aan durft..

owja, en nog wat:

<b> IK KOTS OP MENSEN DIE EEN MIXOPLEIDING HEBBEN GENOTEN EN DAAROM DENKEN DAT ZE HET BETER WETEN </b>

zo.

Origineel geplaatst door Arv
HAHAHAHAH Skeleton kappen nou je maakt jezelf nogal (zwak uitgedrukt) belachelijk vriend.

Individuen die beweren dat ik beton in m'n oren heb verdienen dit soort onnozele antwoorden.
Misschien moet ik 2 dagjes één of ander leuk studiootje boeken en betalen voor Pi. Dan Lacksman bijvoorbeeld ? Zullen we na dat resultaat verder lullen ?

Pi heeft een toptrack neergezet, en ik ruik bij sommigen de afgunst van hier met als gevolg dat diezelfde betweters met een hoofd vol mythische percepties nietszeggende, misplaatste commentaren schrijven.
Einde discussie voor mij.

Wel nee man,

Deze track is met skills gemaakt.

maarrrrr, het zal vast mogelijk zijn om dit echt te laten knallen, ook met digi spullen...
maar dat doet deze imho nog niet.

Ik zeg niet dat ik beter tracks maak, maar ik weet wel dat ik vettere geluiden maak. en ik weet hoe dat klinkt en ik hoor
hoe dit NU klinkt. niet nadat ie bij weet ik veel wie met zijn gouden handjes lans is geweest...

maar dan vraag ik me af wat er gebeurd als je meteen die dikkere sounds gebruikt en dan langs gaat bij mr goudenhandjes???

jou waarheid is natuurlijk niet de enige, mijne ook niet

afgunst helemaal niet, laat iedereen maar vette tracks maken, hoe meer vette muziek hoe beter

ik vind t een beetje een commerciele track met niet al te veel overtuiging

wel t genre van nu he

de beat ligt er nog niet lekker bovenop, wat je hiermee wel zou willen, de bas is nog niet dikkig genoeg

dit met keihard in je bek knallen. de boel is nog te lief

die ene lead is nog te slordig in niet in the face genoeg

dit s geen toptrack wel lekker, maar ga t nou niet van de daken schreeuwen

daarme zeg ik overigens niet dat ik het beter kan

misschien is blowen wat voor je skeletum, wordt je ontspannen van en geeft je een wat ruimere blik op dingen

Back